Dag 07 – Min bästa vän

  2010-12-07 / 22:27:09 / 30 dagar. /
min bästavän heter Ida Sjödin, har många bra vänner men Ida har jag känt hela mitt liv, så hon lägger ett plus till sidan.
jag kan prata med henne om allt och hon finns alltid där för mig, hon är en toppen tjej och jag behöver verkligen henne!
Hon är grymt duktig på handboll och jag är super stolt över henne för en sak jag inte får berätta.. men det har med handboll att göra.. förutom att hon är en awesome vän är hon också grymt duktig på att fotografera och hon hade en fotoblogg förut på blogg.se , men hon tog bort den och det var väldigt dåligt gjort av henne..
Hon är en trovärdig vän, jag vet att det jag säger till henne skulle hon aldrig ens komma på tanken att berätta för någon annan, därför är jag så otroligt glad över att jag har henne.
puss på dig miin vackra flicka!
lämna mig aldrig.

en mycket gammal bild på oss.taha sötttttttttt


en bild på oss sen i somras.=)




ahh, jag vet haha vi är inte så normala, såhär höll vi på en kväll i somras.

nu ska jag plugga no. pussssss


ida s

haha, fyfan vad jag höll på att garva på mig när jag läste serien. så. jävla. dåligt. bra !! hahaha

pusss älskar dej

2010-12-08 @ 07:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious