Dag 08 – Ett ögonblick

  2010-12-08 / 22:31:06 / 30 dagar. /
okej, så dax för dag åtta , ett ögonblick.



dagen då jag träffade Frida Sånnemark första gången "alltså den gången vi var med varandra" , en av dom bästa dagarna i mitt liv. en sån stört skön tjej, en sån underbar tjej finns ju inte i verkligenheten trodde jag, men jag hade fel.
Vi var iaf på stan och provade kläder på typ alla affärer och skrattade och tog massvis med kort, några jävligt fula och några lite finare men jag hade iaf en väldigt bra dag. och enda sen dess har vi varit jävligt nära och jag kan prata med henne om exakt allt. Hon betyder otroligt mycket för mig och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne.
Jag älskar dig frida sånnemark.



mmautildah

fin blogg :)

hur är det?

<3

2010-12-09 @ 10:57:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious