Dag 11 – Mina syskon

  2010-12-11 / 17:29:40 / 30 dagar. /
dag 11 , mina syskon.

som ni säkert redan vet har jag två syskon en storasyster som heter Angelica och en lillebror som heter Gabriel.
men låt mig börja berätta om min storasyster.


min syster heter angelica och är född den 17 mars 1989 så hon är alltså sex år äldre än mig!(och jag är femton)
Hon är en insperation för mig och jag vet att hon alltid finns för mig , om jag har ett problem oavsett vad det är finns hon alltid där för att trösta mig, vi står varandra väldigt nära även om vi inte visar det.
Vi har aldrig varit lika varandra, vi har väldigt olika personligheter.
Hon flyttade hemifrån för ungefär två år sen men bor dock bara ett lofthus bort så det är nära ändå.
Hon och jag spelar båda innebandy och tycker det är världens bästa sport, hon spelar dock med damerna och jag med f15, fast förra året spelade vi med varandra i division två, det gick väldigt bra vi har inte direkt syskonbråk under innebandy matcherna eller träningar , vi hade bara roligt med varandra.
Min syster har en väldigt fin personlighet och bryr sig väldigt mycket om dom i sin närhet, och hon har en väldigt talang för att måla tavlor"svart/vita", kanske kan lägga upp senare nån gång.
Jag älskar min syster otroligt mycket.



min lillebror heter Gabriel och han föddes 21 mars 2000, han är alltså en nollnolla...
Min bror är en vädligt snäll och omtänksam kille även fast han bara är 10, han finnns där för mig i alla lägen och stöttar mig , fattar inte hur en så ung kille fattar sig på sånt.
min bror är en underbar person men han är jävligt jobbig också och vi har väldigt ofta fights, det brukaar alltid sluta med slag och tårar hahah..
även fast det mesta vi säger till varandra är "idiot, fula jävel" och sånt så vet han att jag älskar han väldigt mycket.
och vid varje läge när vi är "kompisar" kan man se att vi har en väldig syskonkärlek till varandra, han är inget jag skulle vilja leva utan, även om jag säger så i vissa lägen, men vi är bara syskon precis som alla andra syskon har vi tider då vi säger att vi hatar varandra även fast vi vet att vi menar JAG ÄLSKAR DIG! taha.
Han är en riktig sportfåne och följer alla sorts sporter på tv och vet exakt vad alla heter och sånt.
själv spelar han bara fotboll och innebandy, för han hinner inte med mera, han har även spelar hockey, golf och basket möjligtvis att han provade handboll också, men han hade bara tid med två sporter och då valde han fotboll och innebandy.
Jag älskar dig min lilla nollnolla.

pussssssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious