Dag 12 – I min handväska + Dag 13 - Den här veckan.

  2010-12-13 / 22:46:15 / 30 dagar. /

dag tolv och dag tretton, för att jag var för lat för dag tolv igår.


helt ointressanta saker, men är det en kategori som är så, så måste ni ju få veta.
dock har jag tagit bort påsen med presenten åt max.
men här ser ni, handkräm , lotion, body butter, deo, hårsnoddar och balansband. papperslapp, innebandyboll, en halv plånbok , penna och en gymnasie godis.

Dag tretton- den här veckan.

är jag super glad för det här är första veckan på länge då vi inte ska ha något prov och det är en otrolig lättnad så nu kan man bara chilla och träffa kompisar och annat, sånna saker man ska göra när man är tonåring!

och försöka få gå på min innebandy träning på torsdag.

pusssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious