Dag 14 – Mina vänner

  2010-12-14 / 22:33:36 / 30 dagar. /

dag fjorton - mina vänner.

mina vänner är dom underbaraste på jorden, varje person har en egen plats i mitt hjärta och en egen personlighet som gör att jag älskar dom för den dom är! inte för hur populär dom är eller något sånt.
mina vänner är underbar på alla sätt och vis, dom finns alltid där och stöttar mig oavsett vad och får mig alltid att se ett ljus i dom mörkaste dagarna. Det finns inga som dom och oavsett vad så kommer jag alltid finnas för dom!
ni är guldvärda!














nu orkar jag inte lägga in några fler.
jag älskar mina vänner och så är det bara!
(inte bara ni som är på bilderna , utan alla)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious