Dag 15 – Mina drömmar

  2010-12-15 / 20:14:46 / 30 dagar. /

dag femton mina drömmar.

förutom tjej drömmen som alla tjejer har , flytta till sin favoritstad/land och vara rik och gift med den snyggaste och ha en walk-in-closet och allt sånt, ett underbart "bara i mina" drömmar liv så vill jag faktiskt helt ärligt ifrån östersund och jobba som psykolog eller något sådant där jag kan hjälpa andra människor, jag älskar att finnas där för folk och hjälpa dom med sina problem, så det är något jag skulle kunna jobba som, för oftast uppskattar dom jag pratar med att jag finns där.
sen vill jag ju ha en familj och ha det bra ställt och kunna göra en massa roliga saker, tror jag har en ganska normal dröm , inget överdrivet. fast det skulle ju inte skada om man blev stenrik heller ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious