Dag 16 – Min dag + Dag 17 – Mitt favoritminne

  2010-12-18 / 00:52:53 / 30 dagar. /

har inte orkat skriva något har inte haft humöret för det, men nu ska jag försöka klämma in så mycket inlägg som jag orkar , från och med imorgon iaf !

Dag sexton- min dag:
den dagen då jag skulle göra detta inlägg skriver jag från dårå.
hade slappa lektioner och sen var jag och elin med på innebandy turneringen med skolan, vi och en särbarnsklass kom till finalen men vi nior vann , såklart ;) , vi håller traditionerna !
efter det så gick jag hem och så somnade jag efter jag hade duschat sen drog jag på träning och spelade ännu mer innebandy! i löve it.
det var min dag i torsdags, skulle lagt in bilder men jag orkar inte för jag är lat..

Dag sjutton- mitt favorit minne:
Mitt favorit minne, jag har en massa favorit minnen, men nu ska jag välja ett.
och ett minne som kommer vara kvar för livet var när jag och min familj åkte till västerås på the studio och fick vara som små "fotomodeller" för en dag, super kul helt ärligt!
man blev sminkad och fotograferad av fotografer , och jag blev fotad av en assnygg kille, taha.
vi tog iaf kort där sen kunde man köpa dom om man ville och vi köpte några inte alla för det skulle kosta ganska mkt pengar, men vi tog ett gäng iaf!
Någonting jag minns av det var det där att man inte behövde fixa sig själv utan dom gjorde det på en, man behövde bara sitta och sen typ ha kul , vilket jag iaf hade.
har inte så mycket mer att säga, om ni får en inbjudan till detta eller något sånt ÅK ! mitt tips, ni kommer inte ångra er!

här är en av bilderna dom tog på mig.

pussssssssssssssss



Amanda

jag älskar den bilden jossan! <3

2010-12-18 @ 10:04:28
URL: http://amandasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious