Dag 20 – Om mig

  2010-12-20 / 16:05:49 / 30 dagar. /

dag tjugo- om mig.
Ida Josefine Kristina Wahlström-
jag är en tjej som är född den 3 maj 1995 i östersund , och jag har även bott här hela mitt liv.
Jag bor i lugnvik som ligger drygt två kilometer från det som vi kallar stan, där bor jag med min familj som består av pappa ola, mamma ann-sofie, bror gabriel och mina två hundar corona och belte. Sen har jag en syster också som haar flyttat hemifrån dock bor hon bara några hus bort hon heter Angelica.
Jag går på lugnviksskolan sista året nu och har gått där också hela mitt liv, förutom att lågstadiet då kallades sjöängen eller något sådant, men nu heter det också lugnviksskolan som jag fattat det!
På min fritid brukar jag vara med kompisar och spela innebandy, vilket jag också lever för!
jag spelar även fotboll på sommrarna men håller på att tänka på om jag ska sluta eller inte, även fast jag tycker det är en otroligt rolig sport.
I innebandyn spelar jag med jemtland just nu f16 har även spelat med damerna några matcher när dom behövt folk, innebandy har jag spelat sen jag var 9/10 år och har inte planerat att sluta än på ett bra tag!
Jag har även en pojkvän som heter Max som bor på andra sidan sjön på såkallade frösön, han är en super kille och jag gillar han enormt mycket!
Jag sätter alltid familj och vänner före mig själv, och vill alltid att alla i min omgivning ska må bra och känna sig älskad. dom är dom bästa jag har!
Mitt humör kan man beskriva som en bergodalbana , ibland mår jag super bra och vissa dagar kan jag bara känna för att putta bort alla ifrån mig, som tur är har jag underbara vänner som alltid stöttar mig när jag känner mig nere och visar alltid att dom älskar mig som jag är.
När jag var liten önskade jag mig alltid en lillasyster så när jag fick min lillebror klädde jag han alltid i mina dock- och vanliga tjejkläder och sminkade han och allt, stackarn.
Så man kan säga att jag är en ganska bestämd person jag vet vad jag vill och då ser jag till att få det så, fast ibland kan det finnas genvägar som gör att jag inte alltid får som jag vill.
Annars är jag en ganska glad och sprallig person som är omtänksam , och om man känner mig vet man det.
dom som inte känner mig brukar få uppfattningen av att jag är en bitch, har ingen aning om varför kan det va för att jag har väldigt lätt att stirra ut folk? inget illa menat mot dom jag har stirrat ut iaf, och jag är verkligen ingen bitch heller. haha
Det är viktigt för mig att ha dom som jag älskar och bryr mig om nära, så jag kan visa vad dom betyder!
Jag är en ganska öppen person, skäms inte för mycket och vågar säga vad jag tycker , jag släpper ofta in nya människor och ger dom en chans, dock är jag väldigt lättsårad i vissa lägen och när mina kompisar är ledsen är jag också det, jag är en peppande och stöttande person!
Jag har en kompis som alltid stått nära mig och aldrig lämnat dig och hon heter Ida sjödin, vi har aldrig bråkat om något och hon är en väldigt fin människa rakt igenom.
anledningen till mina bilder som alla tycker ser lite "modelliga" ut är för att hon älskar att ta bilder och hon brukar använda mig som "modell" till sina bilder, hon är en riktig naturbegåvning! så nu har ni fått en förklarning för det också.
och detta är då jag:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious