Dag 26 – Mina rädslor

  2010-12-26 / 18:35:50 / 30 dagar. /

dag tjugosex - mina rädslor:

jag är väldigt rädd att vara ensam, när jag är hemma själv vill jag inte sitta på nedrevåningen för jag är rädd för att det ska vara någon där, ja för mycket skräckfilmer som liten , haha . jag är väldigt lättskrämd när det gäller filmer. när jag tex. hade sett filmen mirrors så kunde jag inte ligga i ner i mitt badkar för jag var rädd för min spegelbild i spegeln som man kunde titta i då. tur att vi skaffade dusch, haha.
Jag är också rädd för att vara instängd, små utrymmen, mörkt och sådan det klarar jag inte, jag får panik ifall jag är instängd någonstans. jag kan också ibland få en rädsla känsla bland mycket folk och det blir trångt och liknande. det är mina rädslor.

det var det där jag trodde skulle hända när jag låg i badkaret.
aa, jag var töntig =D

Vad har ni för rädslor?

pusssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious