"detta fält måste fyllas i" yeah i know.

  2010-12-31 / 02:03:00 / text. /

har ingen lust att blogga om min dag, för det har inte hänt något speciellt.
så jag kör på en "årets" lista, som jag snodde av min vän frida i lit !

Å R E T S . . .
ord: shiiit. 
kärlek: maxgundt.
lärare: thomas, håller med frida!
äckligaste: alla äckel prov..
snelhest: Frida sånnemark, helt klart.
kallaste: 37 fantastiska minusgrader
spel: något kul spel på maxs mobil, där man spräcker bubblor. lol
besvikelse: mitt betyg i engelska.. som sänktes,blä.
läskigaste: fullisen som hängde över mig när jag och mina vackra kompisar väntade på bussen.
fest: mina och fridas små fester,yooo. haha
favoritfras:  alliihopaaaa
höjdpunkt: mina betyg, haha vilken jävla höjjdpunkt..
mysigaste: måste ju säga yraaaan.
bästa månad: oktober  (a)
roadtrip: stockholm med min vän ida.
godis: lakriiitssss.
misstag: sårade en underbar vän, tur att allt rett ut sig nu! =)
drog: justin bieber..



körde på en sådan istället. kör sista av 30 dagars grejen imorgon för just nu har jag världens huvudvärk, ont i ryggen och mår illa .. usch .
hoppas jag mår bättre imorgon, nyår med fridaaaaah!

pussssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious