Don't you cry tonight, I still love you, baby.

  2010-12-23 / 00:06:30 / bilder. /
hemma efter matchen som slutade 7-4 till jemtland, grymmare tjejer!
direkt efter matchen gick jag till min mormor och morfar och senare kom mina kusiner mysigt att dom äntligen kommit hem! nu börjar det äntligen kännas som jul i min familj, dock har vi inte ens satt upp julgranen, asså shiit.
fast vi ska ju göra det imorgon , för första gången i mitt liv ska vi ha en riktig julgran vi får väll se hur det slutar med tanke på vår såkallade "valp" hanterar detta.
lär ju sluta som ett helvete. hahaha

men nu ska jag chilla, får se om jag slänger in något mer inlägg eller inte, vet inte om jag orkar.
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious