dress it up with the trappings of love.

  2010-12-11 / 17:41:32 / bilder. /
kom hem från stan för ett tag sen , har varit och handlat julklappar.
har dock bara hunnit med min syster och broder nu, har lite problem med att bestämma vad jag ska köpa till min lilla max, så ni får mer än gärna ge förslag på killpresenter!!
just nu sitter jag och hungrar ihjäl , vart har mina föräldrar tagit vägen? min mage kommer snart dö. poor me.
kan ju ifs. resa mig upp och gå till kylen och ta något att äta men jag orkar inte, känns som att jag kommer ramla ihop om jag äter, har inte ätit något sen 10 imorse.
nämen titta nu kom dom, in med maten i ugnen nu mamma !!!!!



hörs sen pussssss


mmautildah

trevligt :) jag ser film!

2010-12-11 @ 21:13:08
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious