God blessed the broken road that led me straight to you.

  2010-12-23 / 18:22:24 / musik♥ /

ida har gått hem.fick presenter av henne, kan lägga upp en bild på det senare!
har inga speciella planer för kvällen förutom att jag ska se the holliday , den filmen är så mysig tycker jag.
eller jo jag ska väll antagligen gå till min mormor och morfar och vara lite social med min släkt nu när dom äntligen kommit hit till östersund.
Rascal Flattis - broken road.
en av dom bästa låtarna jag hört.



Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like Northern stars
Pointing me on my way into your loving arms
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you

pusssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious