I'm gonna clean up the mess I made, maybe it's not to late.

  2010-12-06 / 13:46:05 / text. /
hemma från skolan idag, har mått illa sen i fredags typ och haft världens huvudvärk, så nu stannade jag hemma idag så får vi se hur det blir imorgon.
även fast jag är sjuk känner jag mig ovanligt glad idag.
har precis gjort klart min hk-läxa, så nu blir det att börja med "första världskriget" eller med kemin inget av det är särskillt intressant men har ju tyvärr inget val. Så dax att börja nurå medans jag har kraften till det.
kommer även lägga in den där trettio dagars grejen senare idag, så besök bloggen mer än en gång idag.
Juste får ju inte glömma, var i sundsvall igår igen och spelade två innebandy matcher, den här gången vann vi första med 4-2 och den andra slutade 2-2 , tihi men fortfarande serieledare.
skriver senare pussss


en bild på mitt underbara innebandy lag. kanske lägger in en film och lite bilder på mig millan och lina från igår haha . detberor på om jag vågar eller inte..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious