I'M THE HAPPIEST GIRL RIGHT NOW.

  2010-12-25 / 12:25:26 / bilder. /
Just nu i östersund sitter en överlycklig tjej som har äntligen köpt en systemkamera, har fortfarande mamma och pappa att tacka för att jag fick den! dom gav mig ju trotsallt pengar så jag skulle kunna köpa en, otroligt tacksam. ihhhh haha.
men nu måste den ligga på laddning i sexton timmar så den ligger bara helt oanvänd fortfarande, men men, tänkte slänga på en film alldeles strax är hundvakt idag hemma hos mina tötisar, för mamma, pappa och syster for till sundsvall idag, dom skulle på media markt för dom har 20procent på hela sitt sortiment! najs.
undra vad dom kommer hem med egentligen.
men nu har jag ingen lust att skriva mera pusssss hörs senare.


en bild på mig och ida sen vi hade lucia med skolan.


julia

vad kul med systemkamera, vilken köpte du? :) <3

2010-12-25 @ 16:21:49
URL: http://heylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious