My angel is flying away tomorrow.

  2010-12-19 / 00:02:34 / bilder. /
tjenaaaaa bloggen. tog inga bilder idag på innebandyn eller med angelica alls, och när jag kom hem blev jag väldigt ledsen när jag insåg att vårat internet var förstört , usch vad deprimerad jag blev. ja jag är beroende av datorn!
haha. men ikväll har jag varit med julia och ida , vi har spelat buzz och fia med knuff haha, sen har vi pratat och tagit en massa flum kort, kan nog lägga in dom ikväll eller imorgon om jag orkar!
har haft en super kul kväll, dock är det inte en sån rolig tanke som rullar runt i huvudet just nu, imorgon åker min lilla pingla till österrike och kommer inte tillbaka först skolan börjar, kommer sakna henne! men tur att vi har facebook, that's awesome.
hoppas hon får riktigt roligt iallafall, jag väntar på hennes tills hon kommer hem!
nu ska jag duscha sen sätter jag på en film och kryper ner i sängen, kanske slänger in ett till inlägg inann, med det får vi se!
imorgon ska jag äntligen få träffa max, sen blire kaksäljning vid ica i odensala sen tillbaka till max!

här är en bild på mig och julia sen skolavslutningen i åttan!

pussssssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious