You got that something, that keeps me so off balance.

  2010-12-21 / 07:44:23 / bilder. /

Nu är jag vaken, stannade uppe igår och såg på reprisen av "Morden i Sandhamn" , det var ganska bra engligt mig. dock är jag förjävla trött, för första delen av natten hade jag min tjockis hund belte brevid mig, sedan gick han och då började jag frysa sen somnade jag tillslut och då kände det som det blev morgon på en gång, för imorse kom belte tillbaka och attackerade mig i sängen istället, sen la han sig och gnällde, känns som jag bara sovit i två timmar inatt, så jävlans trött!
som tur är får vi lov idag, kan det bli bättre! - nej!


"Not everybody knows how to work my body
Knows how to make me want it
Boy you stay up on it
You got that something
That keeps me so off balance
Baby you're a challenge
Let's explore your talent"

pussssssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious