You take my breath away, with everything you say.

  2010-12-15 / 20:19:26 / bilder. /

sitter med hörlurarna i och lyssnar på justin bieber, och snackar med millan, snacka om att dom är mina räddare i nöden just nu. tack för att du finns emilia!
har varit och tagit lucia bilderna av min syster ikväll också så ska titta igenom dom och se ifall jag kan lägga ut några, såg att vissa bilder ser vi alla ut som en grupp mongon, tror inte att jag blir så uppskattad om jag lägger upp dom. haha
men tänkte hoppa i duschen snart, ska försöka somna tidigare ikväll, sover ju bort lektionerna på skolan!
badgirl..

såhär slutade våran so lektion idag.


vi ritade hela klassen på whiteboard tavlan. taha .
älskar er niob.

pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious