And even when I can't be with you, dream me near.

  2010-11-27 / 16:16:17 / text. /
kom precis hem ifrån staden, hade en mycket rolig dag med julia och ida.
dock är jag väldigt trött och har ont i magen undra om det kan bero på detta vatten vi har just nu här i ö-sund, något partikel som är i den så det är skitigt. usch och fy och blä!
"Östersundareoch het, jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Östersundare och smart, så uppenbart. Alla vill se oss falla, men vi Östersundare slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Östersundare är heta, det ska alla veta! Alla Östersundare, kopiera detta .." jo tack det är ju för jävla sant det!

lägger snart in en bild på en asmysig stickad tröja jag köpte idag på staden!
puss/ josefine



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious