Känns så långt bort, fast ändå så nära.

  2010-11-29 / 15:41:10 / dagens outfit. /
kom precis hem från skolan, måndagar är inte ett dugg jobbiga det värsta är väll att komma ur sängen på morgonen.
hade tjej grupp sista timmen , snackade och gjorde saker för att förbättra ens självförtroende och självkänsla. roliga och konstiga övningar. en skulle man hålla nån nalle och döpa den? haha den var väll lite barnslig kanske, sen skulle vi presentera en kompis.
ja och nu lämna mamma mig i sticket med hundarna som måste gå ut nu, känner mig väldigt peppad att gå ut när det är typ 20 minusgrader, fett pepp ;)

men innan jag går ut får ni en dagens outfit också!




det där är också tröjan som jag köpte i lördags på gina tricot för endast 149kr ! dunder köpet alltså.
haha, puss / josefine


elin

hehee, fiin fin fläta där också :)

2010-11-30 @ 15:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious