Och den där jävla parasiten.

  2010-11-28 / 00:04:18 / text. /
sitter med en handduk i håret och tittar på några typ "nyheter" dom pratar om denna jävla parasit, om alla bara kokar vattnet så blir vi inte sjuka okej, så är det med det. följ reglerna så blir resten av oss icke parasitsjuka människor inte heller sjuka. dock tkr jag synd om dom som blivit sjuk.. usch vad äckligt det måste vara!
nu ska jag snart hoppa i sängen, innebandy imorgon ju och då måste jag ju vara pigg och allert så vi kan äga ut dom (; like we always do, haha egotrip därråååå.
nu får jag fjortisryck , så vill inte skriva mer i detta inlägg för då får ni fel uppfattning om vem jag är hahah.

puss / josefine



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious