När du strippar och klär av dig är det samma grej.

  2011-04-30 / 11:35:57 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
i någon av dessa lådor ligger mina presenter från ida! fyller år om fyra dagar och jag är glad fast blir ännu mera glad när jag tänker på att nästa helg åker jag med min underbara klass till gbg! pepppp!
nu ska jag börja göra mig i ordning , vi får se vad dagen har att bjuda på!
pussssss

Ännu ett tips för käk!

  2011-04-30 / 00:12:50 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ännu ett mat-tips, marabou choklad cookies !! dom är så himla goda, ett måste helt seriöst!
har spenderat ännu en dag med ida, men idag åkte vi på piknik fick panik när ett bi attackerade oss, åkte hem till ida fixade en fotoblogg , som vi nästan bara kommer visa våra foton i! Kanske länkar den senare vem vet!
sen låg vi och drog roliga historier medans vi massarde varandras fötter(med strumpor på ofc!!) , men det hemskaste idag var nog när jag skulle cykla hem och till min förvåning ser jag hur någonting rör sig på styret, jag försöker att inte skrika högt när jag inser att det är en spindel men fy sablans vad jag fick panik, som tur var kom pappa och försökte sprätta bort han, men han ville inte han ville såklart vara i min närhet som alla andra! haha nerå men den var grymt äcklig. hatar kryp och andra små djur som är äckliga och flyger och är närgånga.
men nu ska jag checka lite andra bloggar, återkommer imorgon. när det även är valborg!
pusssss

Nu kan du få mig så lätt.

  2011-04-29 / 12:15:38 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
springer runt här hemma och försöker göra mig i ordning.
fick även precis veta att jag har fått ett sommarjobb, absolut inte det val jag ville ha.. så nu är jag arg!
haha, nu kan du få mig så lätt - håkan hellström spelas nu på min spotify. najs.
hörs sen, pusssss

ahmen jag är trött.

  2011-04-28 / 23:35:58 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
SENASTE
personen du kramade: julia
personen du tänkte på: maxen (smsar med han så)
personen du kysste: max
personen som sov i din säng: frida
personen du skrev med på msn: vet inte.
djuret du köpte: min hund
maten du åt: bullar
gången du spydde: inte en aning faktiskt.
KOMPISAR
en kompis du saknar: en kompis som jag sårade.
en kompis du älskar riktigt mycket: frida sånnemark!
din bästa vän: ida , min ida!
en kompis du glidit ifrån: oscar stigebrand.
en kompis du kommit nära: sofie,
RANDOM
stänger du av mobilen när du sover? stänger av ljud
har du kysst en polis? haha nejjjj
har du något att dölja? kanske det kanske (;
kan du baka bröd? har aldrig testat!
vet du hur man frostar av en frys? nej
UTSEENDE
hårfärg: brunett
ögonfärg: blå/grön/grå
längd: ca 159cm
skostorlek: 38 tieeep , lol.
ålder: 15
KÄRLEK/SEX
har du en tjej/kille just nu? ja
gillar du någon? ja
vem? max gundt
har du haft sex? det vill ni så gärna veta ;)
när hade du senast sex? haha lol....
har du haft många förhållanden? nej, inte om man inte räknar med dom som man var tsm med när man var liten.
vad har du på dig nu? jeans, tröja, stumpor, trosor, bh
VEM
vem är i rummet med dig? jag mamma
vem fick du senaste sms av? filip
vem tänker du på nu? haha ingen typ,
vem önskar du var med dig nu? maxxxxxxxx
vem på din skola går dig mest på nerverna? jens haha
VAR
var går du i skola? lugnvik
var är din telefon? brevid mig.
var är din mamma? köket
var sover du? i min säng antagligen..?
vart fick du tag på tröjan du har på dig nu? cubus
vart åkte du senaste bil? till träningen typ
var i ditt rum är du nu? är inte i mitt rum.
HAR DU NÅGONSIN
hånglat i skogen? haha jaa ..
sovit i en annan säng? ja
hånglat på en bio? ja
tyckt din kusin är het? nej, men söt
målat om ditt rum? tapetserat haha
dansat framför en spegel? ja hahaha
dumpat någon? mm..
hoppat in i en bil med någon du precis träffat? näee
varit i slagsmål? nej
smygit ur ditt hus? japp
haft känslor för någon som inte känner samma? njae
hånglat med en främling? ja haha,
älskar eller saknar någon just nu? ja, verkligen
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
någon som förstår dig: ja
någon du längtar efter: max.
den du senast kramade: julia
den du senast pussade: max
vem ringde dig senast? mamma
vem ringde du senast? mamma
var hemma hos dig senast? ida och sofie.
du var hemma hos senast? ida
har du några kärleksproblem? ibland, inte just nu
har du ätit något idag? ja
har du pratat med någon idag? men jaaaaa
har du gråtit idag? nej
har du skrattat idag? ja som fan
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: mascara, concealer, puder
dagens vill ha: PENGAR!!
dagens drog: mammas kanelbullar!
dagens finaste: ida!!
dagens måste: trääna!
dagens dricka: julmust hih
SENASTE
personen du kramade: ida
personen du tänkte på: oscar
personen du kysste: won't tell.
personen som sov i din säng: moi
personen du skrev med på msn: är inte inne på msn, så don't know.
djuret du köpte: min hund
maten du åt: rostade mackor
gången du spydde: dunno.
KOMPISAR
en kompis du saknar: frida sånnemark,
en kompis du älskar riktigt mycket: angelica häreby
din bästa vän: ida , MIN IDA!
en kompis du glidit ifrån: oscar stigebrand.
en kompis du kommit nära: angelica !
RANDOM
stänger du av mobilen när du sover? stänger av ljud
har du kysst en polis? haha nejj
har du något att dölja? kanske det kanske (;
kan du baka bröd? kan baka allt hahah
vet du hur man frostar av en frys? nej
UTSEENDE
hårfärg: brunett
ögonfärg: blå/grön/grå
längd: ca 159cm
skostorlek: 37/38
ålder: 15 snart 16!!
KÄRLEK/SEX
har du en tjej/kille just nu? nej
gillar du någon? njaa
vem? -
har du haft sex? det vill ni veta va? ;)
när hade du senast sex? haha lol....
har du haft många förhållanden? nej, inte om man inte räknar med dom som man var tsm med när man var liten.
vad har du på dig nu? ziperall, trosor , bh och strumpor.
VEM
vem är i rummet med dig? jag mamma, pappa, gabriel , och hundarna var det en bra förklarning?
vem fick du senaste sms av? fredrik
vem tänker du på nu? haha, oscar
vem önskar du var med dig nu? -
vem på din skola går dig mest på nerverna? jens haha
VAR
var går du i skola? lugnvik
var är din telefon? brevid mig.
var är din mamma? vardagsrumet
var sover du? i min säng antagligen..?
vart fick du tag på tröjan du har på dig nu? har ingen tröja.
vart åkte du senaste bil? till träningen typ.
var i ditt rum är du nu? är inte i mitt rum.
HAR DU NÅGONSIN
hånglat i skogen? haha jaa ..
sovit i en annan säng? ja
hånglat på en bio? ja
tyckt din kusin är het? nej, men söt
målat om ditt rum? tapetserat haha
dansat framför en spegel? ja hahaha
dumpat någon? mm..
hoppat in i en bil med någon du precis träffat? näee
varit i slagsmål? nej
smygit ur ditt hus? japp
haft känslor för någon som inte känner samma? njae
hånglat med en främling? ja haha,
älskar eller saknar någon just nu? ja, verkligen
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
någon som förstår dig: ja
någon du längtar efter: angelica, haha
den du senast kramade: ida!
den du senast pussade: sofie tror ja det var
vem ringde dig senast? ida
vem ringde du senast? ingen.
var hemma hos dig senast? ida och sofie.
du var hemma hos senast? vet inte
har du några kärleksproblem? ibland, inte just nu
har du ätit något idag? ja
har du pratat med någon idag? men jaaaaa
har du gråtit idag? nej
har du skrattat idag? ja som fan
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: mascara, concealer, puder och eye liner
dagens vill ha: PENGAR!!
dagens drog: marie kex och nutella.
dagens finaste: oscar.
dagens måste: sova!
dagens dricka: saft. haha
- har ingenting att skriva om, hade en super skön och rolig dag. men har inte mycket bilder så fick bli en lite get to know me istället.
hörs imorgon pussss.

Flytt från boys don't cry.

  2011-04-28 / 10:05:43 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ett tips till alla som gillar mariekex, nutella och nötter!(ida kom på det när vi bakade).
klockan tickar snabbt och jag måste börja sminka mig och allt nu ifall jag ska hinna upp till arenan vid elva, vilket jag ska!
sätter på håkan och borstar tänderna, hörs när jag kommer hem!
pussss

If you want me, you can have me.

  2011-04-28 / 00:31:49 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
imorgon kommer jag hänga på jämtkraftcup med fredrik, linus och johnny och kolla på fotboll hela dagen.
har saknat min fredrik, världens snällaste kille helt seriöst!
just nu ligger jag i sängen/äntligen/ och läser om hur jag ska ta hand om mitt stackars öra haha, när jag skulle ta ur mina hårnålar ikväll drog jag i örhänget började nästan gråta så ont gjorde det!! josefine i ett nötskal det står ju tom. på lappen jag fick att man ska vara försiktig att dra av kläder och liknande så de inte fastnar i det nytagna hålet! känner mig duktig.
nu slutade two and a half men också, tror jag ska försöka sova snart lika bra det så det blir morgon snart!
pussssss

New in!

  2011-04-27 / 18:52:32 / Allmänt. / 3 KOMMENTARER
kassa bilder, men tog några snabba nu innan middagen.. vet dock inte om jag ska behålla den med blommor på!
nu ska jag äta sedan drar jag nog ut , idag serveras tjockpannkaka HATAR DET! VANLIG PANNKAKA ÄR VAD DET SKA VARA! sedan drar jag ut med tjejerna, ska ha en tjejkväll!
pussssssss

Fanns det en plats i hennes värld för två?

  2011-04-27 / 17:55:17 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
var påstan idag igen med underbara tjejer, tog även ett till hål i örat, sitter och drömmer mig bort ungefär 6 veckor framåt då jag kan sätta i en riktig ear cuff!! hur snyggt kommer det inte bli!
köpte även avslutningskläder och en klänning till middagen innan!
visar dom snart i bloggen! pussssss

Du gjorde ditt val, och nu står du ensam kvar.

  2011-04-26 / 12:37:05 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
idag hittar ni mig på staden med Ida, tihi.
Jag har umgåts med henne varenda dag nu och ännu har jag inte tröttnat. och det kommer jag inte heller.
men nu måste jag skynda mig, hörs när jag kommer hem. pussss

I'm all out of love, I'm so lost without you.

  2011-04-25 / 23:05:49 / bilder. / 0 KOMMENTARER
har redan gått och lagt mig, usch så tråkig jag är. men jag är så grymt trött just nu. Hade ingen lust att gå ut ikväll heller. har istället käkat scones och druckit cola och andra gottisaker. så nu ska jag se klart på filmen som visas på fyran, tror den hette en monster till svärmor, eller något liknande, tycker den är lite små rolig.
Skriver mera imorgon, gå till inlägget nedan och svara på min fråga är ni snälla.
pusssssss

As I watch you walk away.

  2011-04-25 / 21:10:02 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
efter min och idas springtur så tog jag tag i ännu ett bakande, den här gången blev det scones till mina föräldrar, dom blev jätte glada så då blev jag också glad! tihi.
sitter nu och myser framför körslaget och ska efter det gå ner och duscha och sätta på mig myskläder och kolla på film med mina föräldrar hoppas jag!
Jag har helt ärligt inte så mycket att skriva.. känner att bloggen börjar bli lite tråkig..
VILL NI ATT JAG SKA HA EN FRÅGESTUND ?
kommentera gärna , jag vill ha svar ifall det är någon idé eller inte!
pussss

what the hell just happend?

  2011-04-25 / 15:01:26 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER


Nya profilbild på facebook vad tycks?,
har du ändrat både min och idas profilbild på facebook kung bilder!
Ida tyckte hon gjorde ett utmärkt jobb på att fixa om mig till pippi. själv gjorde jag henne till en gris!
Nu blir det nog bakning. hörs. pusss

nu, då och föralltid.

  2011-04-25 / 10:18:46 / film. / 0 KOMMENTARER
nu har jag äntligen fått se Letters to Juliet. ännu en underbar film! en typisk kärleksfilm men sånt gillar vi!
just nu sitter jag och lyssnar på bon jovi - Always och borstar tänderna, snart kommer ida och då ska jag duscha och fixa mig sedan drar vi ut och tar kort, vi ska nämligen göra en ny blogg tsm! Underbart!
antar att jag skriver lite senare idag. pusssss

En vän för livet.

  2011-04-25 / 00:22:00 / film. / 0 KOMMENTARER
såg just på denna film, jag är helt tom på ord. en av dom bästa glada men sorgligaste filmen jag sett.. kan inte beskriva den helt enkelt. men den är verkligen verkligen SEVÄRD och dom som inte sett den och inte laddar ner filmer går till närmaste videobutik och hyr den! jag , ida och sofie bröt ihop totalt, ida la sig på golvet ett tag men kom upp i soffan innan alla bröt ut i tårar, tihi. vi satt oss närmre och tröstades emot varandra.
men som sagt en hund är människans bästa vän! det är inte bara ett ordspråk det är sanningen mina vänner.
har som sagt nu hamnat i sängen iallafall och jag har världens mensvärk vet inte vad jag ska ta mig till det gör så himla ont just nu. tror jag springer upp och värmer en rispåse och lägger mig på spikmattan, låter som ett bra avslut på kvällen.
hörs imorgon, pusssssss

I will stay with you to the end of my life.

  2011-04-24 / 20:12:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ida har tagit bilden! =)
har haft en lång dag med massa jobb och sedan efter har jag bara inte orkat blogga riktigt.
ska nu äta och sedan dra ut på en cykeltur med ida och sofie, kommer bli riktigt mysigt. tar med mig kameran!
hörs när jag kommer hem igen, pusssssssssss

Easter is here!

  2011-04-23 / 23:38:36 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Gårkvällen blev inte direkt som planerat istället för att vakna upp hos Ida som planerat vaknade vi upp hos mig, åkte hem till mig under kvällen , blåste upp två madrasser och skickade ner mina föräldrar satt på två awesome filmer och myste ner oss under täcket, vaknade upp dagen efter ida klagade på att hon legat i ett hål hela natten, sedan när dom gått härifrån blev det en snabbdusch sedan iväg till stenbrottet vid sunne där vi träffade min mormor och morfar + morbror , vi fikade och solade, kunde egentligen haft bikini på mig men trodde inte det var så vart som det var, var ju fan 26 grader, det är varmt det!
när vi kom hem tänkte jag egentligen lägga in detta inlägg men då fungerade inte vårat internet så det gick inte att göra något, var ju bjudna på middag hos mormor och morfar vid fem så vi gick dit ungefär på en gång när vi kom hem, sedan dess har jag varit där.
vi åt massa gott, spelade kubb och avslutade kvällen med "med andra ord" fick mig några skratt.. haha älskar min släkt.
"pappa - längst ner på jorden!
mamma- malmö! =D"
Morfar läser hatt fast det ska vara HAT!
"morfar- något man har på huvudet INTE mössa!
magnus- keps?
morfar- nej något annat du har på huvudet, gamla gubbar brukar ha det!
jag- morfar sen när kunde man ha hat på huvudet?"
har massvis med bilder från dagen, men ska upp och jobba imorgon från halv nio till typ fyra så måste komma i säng nu. hoppas ni allihopa har haft en underbar dag!
godnatt, pussssss

You're the apple of my eye.

  2011-04-22 / 18:59:37 / bilder. / 0 KOMMENTARER
tänkte berätta om min och idas svulldag. först åkte vi iväg och matade två par supersöta katter sedan åkte vi vidare till traktören köpte några "choklad" bullar som hade ett annat namn, vidare till frasses och köpte en stor stripsmeny och stor dricka, efter det tog vi en stor uppförsbacke till maxi och köpte två jordgubbsaskar hem till ida och käka upp allt och sedan åkte vi ut och tog lite kort. Orkar dock inte lägga ut några just nu, I'm Lazy, har cyklat hela dagen så skyller på det.
nu ska jag börja packa, sover hos ida ikväll, men packar ner kameran och datorn så hoppas på mer uppdatering under kvällen! annars hörs vi imorgon. med massvis med bilder.
pusssssssss

Svenska hollywoodfruar.

  2011-04-22 / 11:15:57 / bilder. / 0 KOMMENTARER
från vänster: Agnes Nicole Winter(ida), Päivi Hacker(frida),Lena Jolton(elin),Isabel Adrian(josefine), Maria Montazami(sofie) och Anna Anka(julia)
lite bilder från igår, vi hade påskkarneval och jag och min brudar var utklädda till svenska hollywood fruar. kung idé, haha! hade så jävla roligt, gick runt där på skolan skrek hollywood och levde oss in i karaktärerna haha. drack dricka i platsglas och lite allt möjligt. var grymt roligt.
efter skolan gick vi hem till ida och bytte om lite sådär hastigt och sedan så kollade vi på tv och snackade och åt hade det allmänt mysigt.
idag ska jag hänga med ida till någon katt sedan drar vi på frasses och käkar en stripsmeny om det är öppet. vi är lite svull.. ikväll sover jag förmodligen hos ida med sofie om sofie nu orkar. you'll never know..
pusssssss

du kunde få mig så lätt.

  2011-04-20 / 18:21:52 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ni minns min vän frida, hon är just nu hemma hos mig och ska snart följa med mig och min syster på innebandy träning, ska bli super kul! när vi kommer hem till mig ska jag duscha , hon kanske också vill låna duschen min, who knows? , sedan ska vi nog kolla på en film och äta kvällisfika, imorgon försvinner vi härifrån mig grymt tidigt ska vara hos ida halv åtta.. ska fixa oss till påsk karnivalen , ska inte avslöja vad vi ska vara, det får ni veta imorgon. men nu ska vi dra oss iväg.
pusssss

Lämna mig nu, förlora mig föralltid.

  2011-04-19 / 21:48:58 / bilder. / 0 KOMMENTARER
har sen jag träffade lilla devil i söndags ni vet hunden från inlägget "I'm in love" sen jag träffade honom har jag bestämt mig för att jag vill ha en liten hund. dock ingen chihuahua, men gärna en blandras, mamma är också lite sugen på en liten en, så nu tänker jag hålla tummarna på att vi kan skaffa oss en, måste bara hitta den rätte!
busigt!
idag skulle jag ha pluggat men har inte gjort de än så ska ta tag i det nu, sedan ncis och sova.
imorgon får jag finfint besök av frida (http://litefint.blogg.se/) hon ska även sova över hos mig tills torsdag, vi kör storslaget på påskkarnivalen i år. vi går in för att vinna skiten, och det måste vi också! haha
men nu ska jag ta tag i no och dö lite. pussssssss

off me go.

  2011-04-19 / 08:00:57 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
drar till hälsocentralen med mi madre och sedan off we go till tandregleringen, måste checka min cp tand skulle egentligen varit där i januari men dom hade ingen tid först nu så..
efter skolan ska jag vara med sofie, vi ska plugga och sedan ska jag iväg på träning. härligt!
hörs senare ! pussssssssssss

you're like an diamond.

  2011-04-18 / 22:42:45 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe your reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know.

träningen var rolig men jag hade glömt mina innegympa skor så fick låna happys "min tränare stefan" , haha
fick så jävla ont i jumskarna av dom, han hade några sulor för hälarna i dem , så tillslut tog jag av mig dom och
spelade i min converse, hihi super snyggt!
nu ska jag plugga lite, sen sova.
pusssss
(MILLAN OM DU SER DETTA , JAG HITTADE INTE MIN MOBIL FÖRST NU, MEN JAG KANSKE HINNER FIXA DEN IMORGON!)

Bik bok makes me fall in love.

  2011-04-18 / 16:44:10 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Jag är shoppingsugen.. måste införskaffa dessa saker innan sommaren slut, ifrån bikbok dom har helt klart de snyggaste kläderna! nu ska jag ta mig en powernap brevid min sötnos och sedan ska jag plugga lite innan innebandy träningen börjar.KUNG MÅNDAG!
pusssssss

you found me.

  2011-04-18 / 08:04:33 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
mina föräldrar säger att man ska vara fin på foton man lägger ut på internet men mina vänner och jag säger - bjud på er.
godmorgon på er, har ni sovit gott? det har inte jag , det är exakt därför jag bär denna halloween skrämmande mask(ni som trodde att jag var ett freak är nu banndade från min blogg) för att mina sovpåsar var så stora imorse att jag inte kunde se, poor me eller så inte. fastande vid en awesome film igår, lite sorlig sådär.. handlade om en pappa som ALDRIG hade tid för sin son! it was just to sad. så jag avslutade kvällen med ett dussin tårar och sen somnade jag pladask.
skulle ju ha pluggat igår, men jag fann inte min inre ro, så kunde inte fokusera, jag ska vara ärlig jag sket i det helt enkelt. pallade inte att sätta mig vid de tråkiga skolböckerna och plugga. skönt att det snart är lov.
nu ska juag börja göra mig i ordning, lär ju behöva mycket tid till det idag.. hörs när jag kommer hem ifrån min vackra och kända skola , you know it and you love it lugnviksskolan!
haha, kände att jag var seriös i det här inlägget.
pussssssssss

pappa jag vet att jag alltid kommer vara din lilla flicka.♦

  2011-04-17 / 21:42:30 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
lägger ut en gammal bild på mig själv för jag har bildbrist.
har nu duschat och smörjt in mig och allt så nu ligger jag och kollar på pensionärsjävlar på semester, fan jag garvar ihjäl mig, ska snart upp och fika med mina föräldrar och sedan försöka komma i säng i tid!
kom på att jag har kemiprov på onsdag.. usch!! det betyder att jag verkligen måste plugga imorgon och på tisdag..surt. men jag ska nog klara det jag är ju faktiskt van att snabb plugga dagen innan så inte ska jag gråta.
funderar starkt på att ha en frågestund, vad tycker ni? borde jag ha en?

I'm in love.

  2011-04-17 / 18:01:46 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER


idag när vi var hos min morbror på fika så kom det in en söt liten vovve, jag blev så kär i den! en hund blandad i fyra raser, blev chockad..
nu är jag hemma och alldeles strax börjar hellcats och sedan blir det gossip girl, fullspäckad kväll framför tvn ikväll. älskar det med söndagar. sen måste jag klämma in lite plugg någonstans men de kan jag fixa!
pusssssssss

we can do it even better with broken heels.

  2011-04-17 / 11:51:25 / bilder. / 1 KOMMENTARER

hittade en tecken på att det är vår igår när jag och ida skulle ut och fota igår, men det började regna så vi stack in, mesungar!
nu ska jag börja göra mig i ordning, ska iväg på husvisning och sedan vidare till min morbror för han fyller år idag!
tar med mig kameran, lets hope for alot of pictures!
pussssssssssss

det verkar som jag har ett liv after all!

  2011-04-17 / 09:13:59 / bilder. / 1 KOMMENTARER



det där var lite vad jag och ida gjorde igår, vi beslöt oss för att baka en kladdkaka och sticka ner till bryggan med kladdisen och påskmust! vilket vi gjorde , dock blev det inte en kladdkaka det blev snarare en smulkaka som smakade kladdkaka! så jävla god blev den!! sedan när vi väl var nere vid bryggan höll vi på att frysa ihjäl, som tur är jag alltid förberedd så hade på mig mössa och vantar så ida fick filten jag har stoppat ned i väskan!
sedan åkte vi hem till mig och kollade på 27dresses(älskar den filmen!) och somnade i soffan haha, sedan åkte ida hem vid tolv och då var jag dötrött följde med mamma och pappa ut med hundarna och sedan gick jag och la mig och somnade nästan på en gång.. haha rolig tjej.
 nu måste jag upp och fika min mage kurrar lite väl mycket, pusssssss

when the best part of me was always you.

  2011-04-16 / 12:50:27 / bilder. / 1 KOMMENTARER
en bild jag tog för länge sedan när hag var på djurmagasinet. haha!
nu är jag snart redo för dagen, jag och ida kom på att vi ska fota idag, vi drar ut med cyklarna och cyklar bort ifrån lugnvik och hittar något bra ställe där vi kan ta lite foton!
men nu måste jag skynda mig jag kan inte låta ida vänta hur länge som helst.
pusssssssssss

Himlen är oskyldigt blå.

  2011-04-15 / 23:21:03 / film. / 0 KOMMENTARER

har kollat på denna film ikväll med min underbara brud ida, vi började med att åka upp på maxi där jag skämde ut mig totalt .. och sedan vidare hem till ida för att hämta lite saker och sedan vidare hem till mig där vi såg på filmen och snacka massa minnen och skit i min säng! jag älskar min brutta!
nu är jag förjävla trött, så ska duscha och sen lägga mig och slöa i sängen och tänka på min framtida pojkvän.. bill skarsgård..
pusssssss

You make me shy.

  2011-04-15 / 18:11:51 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

en söt bild från weheartit.com !
sitter nu och väntar på att ida ska bli klar och ringa så vi kan dra till maxi och köpa mys tills ikväll.
har inte mer att säga nu ska jag ut och pumpa cykeln hahah. pusssssss

här kommer lite bilder från idag.

  2011-04-14 / 17:26:34 / bilder. / 0 KOMMENTARER





dagen har varit asrolig, och sista lektionen hade vi spanska drygt som fan men jag övertalade jocke om att vi skulle få sitta ute och jobba i solen och det gick han med på om vi 'jobbade' haha, ja vi satt på musik och sjöng med lite då och då , jag frida och ida bar ut kuddar och bord från studiegården hahah, fyfan vad vi fixade.
nu ska jag ta tag i lite plugg imorgon har jag engelska prov, och om jag pluggar nu och några timmar framåt så ska jag nog klara mig !
hörs senare, pussss!

off the map.

  2011-04-13 / 21:58:07 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

nu blir det off the map, har pluggat sedan maten så nu är jag less och vad passar då inte bättre med lite juice och skorpor framför tv:n med min familj och se på tv, och off the map är ju så himla grymt. får en att längta utomlands.. have to travel soon. men nu får vi höras senare eller imorgon för nu börjar det.
pussssssssss

tog en paus i pluggningen.

  2011-04-13 / 20:09:35 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

var tvungen att ta en paus i engelska pluggningen, så drog fram kanelbulle riskakokorna och satt mig vid facebook och då ringde min fina vän ida så nu sitter jag och snackar med den brud.
tog även några snygga bilder som ni ser ovan.. enligt mig så är dom super najs! haha..
idag hade jag världens roligaste matte lektion, och btw berättade jag om spanska lektionen igår, jag och vår vikarie jocke hade tävling vi skulle springa ett varv runt klassrummet med bena i kors, jag ledde hela biten men han kötta sig förbi.. jävla jocke jag har faktiskt ett ryckte på spel.. nerå. nu känner jag att jag börjar bli flumm igen och ida skulle se *sveriges mästerkock" så hon la på. som jag sa skön tjej.
hörs senare., pusssss!

VARJE GÅNG JAG SER DIG EXPLODERAR NÅNTING INOM MIG.

  2011-04-13 / 06:53:56 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

förlåt för den fruktansvärda uppdateringen igår, men jag pluggade ungefär direkt efter oc och sedan stack jag iväg på träningen, den var så grymt rolig, dock så gjorde jag illa knät har inte en aning om vad jag gjort men ungefär en vridning tror jag.. kunde knappt gå igår och idag är det inge bättre. så därför bloggade jag inte igår.
idag har vi nationella prov i engelskan och jag har laddat upp med mer och godis från hemmakväll, dom ruinerar mig!haha
klev upp klockan nollsex.nollnoll imorse för att se om jag kunde gå riktigt på benet, är chockad över att jag ens tog mig upp den tiden, så är ganska stolt och jag är redan klar, vilket ger mig bra med tid att komma till skolan!
men nu börjar knät värka så måste springa (halta) iväg nu.
hörs senare! pusssssssssss

Som en stjärna från himmlen.

  2011-04-11 / 22:53:41 / bilder. / 1 KOMMENTARER

måste bara skriva av mig om den här bruden alltså!
hon är verkligen en på miljonen, det finns ingen som är som hon, helt klart en stjärna och jag är jävligt lycklig lottad som har hon i mitt liv! oavsett vad jag gör och hur jag mår så finns hon alltid där och stöttar mig, har aldrig träffat en människa som kommit så nära mig på så kort tid. känns som jag känt henne i år, hon är som en syster för mig och jag kommer aldrig att lämna henne.
Angelica Häreby du har ingen aning om hur bra du är. iloveyou.

matchen gick jävligt bra enligt mig, 3-7 slutade den men vi var jävligt bra som stod emot ett division två lag, ska nu úpp och fika med mamma och sedan kika lite på ncis sen blir det att dejta sängen, har lovat min tränare stefan "happy" att träna med hans division tre killar imorgon, så jag måste ju vara pigg.
blog u later, älskar dom orden.
pussssssss

Lets do this.

  2011-04-11 / 18:10:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

var tvungen att fixa fram en snabb bild innan jag börjar fixa mig för fullt.
Har ju som sagt träningsmatch mot brunflo idag, kommer bli skit roligt. vi får väll se hur det går, men jag tror att det kommer gå ganska bra iaf! dom är ju trotsallt ett division två lag så nu ska vi bara ha lite roligt! det är ju  tyvärr så att innebandy säsongen är över för den här tiden, men jag ska träna det hela sommaren, hur glad som helst för det!!
Nu kände jag att det blev mycket innebandy, förlåt!
skriver mer när jag kommer hem. pusssssss

time to do something that feels right.

  2011-04-11 / 15:45:39 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER

Var in på staden en snabbis och köpte godis på hemmakväll till nationella provet på onsdag, haha ida handlade för sjuttio kronor medans jag själv endast handlade för fyrtioåtta.. kände mig duktig!
åt ganska mycket innan jag kom hem så nu har jag enormt ont i magen och har även en huge huvudvärk. hatar att ha ont i huvudet. så nu ska jag lägga mig ner och kolla klart på oc sen tar jag mig en powernap. see yaa
pussss

Kände för att lägga in en seriös bild såhär på morgonkvisten.

  2011-04-11 / 07:42:47 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu när jag var tvungen att vakna så tidigt känner jag att jag verkligen inte är så pepp för skolan som jag trodde jag skulle vara, haha.. sittandes vid köksbordet med en skål flingor och ett par ögon som inte vill hålla sig öppna, så just nu...NEJ TILL SKOLA!
som tur är så tror jag att det enda vi har den här veckan är engelska nationella och engelska prov på fredag. god I hope so..orkar inte plugga mer!
Men nu ska jag börja fixa mig inför dagen, kan ju inte gå och se ut som någon som inte sovit på år.
blog u later, pussssssssss

Time to say goodnight.

  2011-04-10 / 22:20:06 / bilder. / 0 KOMMENTARER

As we go on we remember all the times we had together.

  2011-04-10 / 21:36:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

-är inte belte sötast?
är väldigt trött just nu, har helt ärligt varit det hela helgen, så detta har varit min slapphelg, har inte haft en sådan på en evighet så det behövdes verkligen för nu känner jag mig peppad för en vecka i skolan! och inte nog med det imorgon är det dags för innebandy igen, den här gången träningsmatch mot brunflo, kommer bli asroligt!
ska upp och hämta mig ett stort glas med iskallt vatten och isbitar, känner mig så het så måste svalka mig!!!
haha, uppdaterar senare I guess för nu har pensionärsjävlar på semester redan börjat.
pussssss

Känner du inte hur mina andetag försvinner.

  2011-04-10 / 17:21:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hur många ska se Gossip Girl ikväll ? klockan 19.00 på kanal 5! själv kommer jag sitta bänkad en timme innan för då är det hellcats, men självklart kommer jag kolla på säsongstarten av min favoritserie. (en av dom iaf)
Nu är det strax mat så nu springer jag upp för trappan!
pusssss

"vad han gör emot dig, är vad han brukade göra mot mig"

  2011-04-10 / 16:25:39 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

shortsen jag köpte igår på bikbok för 299:- , bästa köpet inför sommaren! alla borde ha ett par högmidjade shorts, det passar till allt och det är så jävla snyggt!
idag är det söndag och jag lider av världens huvudvärk.. gick på lång promenad med vovvarna vid halv tolv och sedan dess har jag slöat var och på maxi och köpte twister och nu ligger jag och väntar på att mamma ska fixa maten, är ganska hungrig och jag vill hinna äta innan hellcats!
pussssss

Remember how too put back the lights in my eyes.

  2011-04-10 / 00:23:31 / musik♥ / 0 KOMMENTARER

fyfan vilken grym tjej!
en av mina favorit låtar just nu också, "jar of hearts - christina perri"
har inte bloggat idag var på staden med sofie och sedan så orkade jag inte göra något mera, så besökte mormor och morfar och åt upp deras salta pinnar med min syster. sedan hem kolla på körslaget och sedan avslutade min familj kvällen med chips, godis och läsk framför "I rymden finns inga känslor" åhh bill skarsgård, ring mig!
nu ska jag börja gå och fixa mig för sängen, är helt slut. och tror jag ska försöka komma upp i tid och gå ut och springa imorgon!
pusssss

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

  2011-04-09 / 08:44:33 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

frågan jag ställer till mig själv just nu är vad fan jag gör uppe nu?
- jo, jag vaknade av en mardröm vid fem imorse, och sen dess sov jag kanske någon kvart eller så vid halv åtta sedan dess har jag varit vaken, hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen och lyssnar på Håkan, kan det bli bättre. pussssss

I love the feeling you bring to me.

  2011-04-08 / 22:31:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

gud vad jag känner mig duktig på att blogga just nu, har tappat blogglusten totalt!
igår var jag iallafall med frida , slappade framför oc och var ute och tog kort sedan bar det av till skolan på möte angående gbg-resan! åhh jag längtar tiihiiiie!..
hade en jävligt rolig skoldag idag också kan jag ju tillägga, men har inte så mkt mer att säga för jag har bara varit hemma ikväll är så sjukt trött så kände för en mysig hemmakväll, imorgon blir det nog staden!
pussssssss

Min garderob ska fyllas på.

  2011-04-06 / 23:00:20 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

ett måste inför sommaren!
nu ska jag kolla på ncis sen sova, pussssss

This years love.

  2011-04-06 / 21:04:00 / bilder. / 0 KOMMENTARER

som ni märker så har jag inte bloggat särskillt mycket senaste tiden, men ska försöka ta tag i det nu!
har inget att berätta från dagen och snart ska jag sätta mig i soffan och kolla på grey's och sedan off the map, imorgon ska jag vara med frida tills vi har möte med föräldrarna på skolan angående gbg-klassresan! kan knappt vänta, det kommer äga sönder!
tar med mig kameran imorgon och hoppas på en jävla massa bilder.
pussss

innebandygalan!

  2011-04-05 / 21:56:10 / bilder. / 0 KOMMENTARER




fanns typ inga mer tillåtna bilder att se.(bilder tagna av sara)
Började med att Lina kom till mig vid två halv tre och då fixade vi till oss sedan kom Felicia och hämtade upp oss och då drog vi till Angelica fixade oss och hade skoj, tog lite bilder och annat. sedan kom det någon random kille som Angelica kände och hämtade oss, tyvärr blev jag och Ida lämnad i Angelicas lägenhet för vi fick inte plats i bilen men de kom och hämtade oss efter de slappt av de andra. Kom till galan var först där och sedan började det ramla in folk, delades ut priser och sedan vart det middag, helt okej middag ärligt men kladdkakan var godare!
efter maten så började alla dansa och annat, det var så otroligt jävla roligt, blev lite dramatiskt i vissa stunder men fyfan vilken kväll säger jag bara, dansade med lite olika personer, dock bara de snyggaste.
Det var en så otroligt jävla underbar kväll, önska jag kunde få göra det om igen, längtar redan tills nästa år då innebandyn börjar igen och galan är som slutspurt! underbara sport!
Sedan åkte jag hem med Felicia och höll på att dö för att jag kunde inte gå utan klackskorna, kändes som att jag hade blåmärken under fötterna, nu finns det inte så mycket mer att säga!
HELT UNDERBAR KVÄLL MED MINA UNDERBARA TJEJER.
pusssssss

Ett inlägg utan en enda bild.

  2011-04-04 / 23:22:52 / text. / 0 KOMMENTARER


vilken kass innebandy träning, ingen var typ riktigt vaken så inget funkade, det var typ i slutet som alla fattade vad vi höll på med, så kasst men jag älskar verkligen dessa tjejer. kan inte ens tänka hur mkt jag kommer sakna dom under sommaren! åhh..
har även varit i duschen som ni kanske förstod och hann precis ut till ncis, 22.59 var jag ute från duschen vilket gav mig en minut tills det började! haha, jag är bäst!
men nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan kolla klart på detta underbara program. hörs imorgon. pusss

När du endast vill ta ett sista andetag.

  2011-04-04 / 16:24:59 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

-bjuder på en halv gammal bild, som ida tog på mig på sportlovet tror jag det var.
sitter nu vid datan efter ett underbart Oc program och alldeles strax är det dags att dra fram matteboken och försöka göra typ 6 sidors matte så jag inte är så efter. som ni vet så sitter jag brevid frida längst fram i klassrummet och under jens lektioner har vi alltid något annat att prata om än att jobba så då om man inte är grym på matte så hamnar man efter. så då är det dags för mig att ta tag i det.
älskar att det börjar bli riktig vår nu , solen lyser och det är otroligt skönt att vara ute idag! snart kommer sommaren också! åhåå som jag längtar.
men nu ska jag fixa med matten, pussssss

uppe som tuppen.

  2011-04-04 / 07:56:19 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

tog en snabb och jävligt ful outfit bild precis, bara för att fylla ut inlägget lite.
ligger nu i sängen och tittar på vakna med the voice, ska snart försöka ta mig upp för trappen så jag kan ta mig lite frukost är så grymt jävla hungrig. idag blir det skola - the oc - matte - träna - duscha - plugga - ncis - sova.
rolig dag va? ungefär som en vanlig vecka ser ut för mig.. måste jämt jämt jämt plugga, vi har alltid något. usch..
hörs senare! pussss

Livet var mycket lättare när man var liten.

  2011-04-03 / 22:51:37 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

-tycker den här bilden är så söt på ida och corona. så var tvungen att lägga ut den.
tänkte att jag inte skulle berätta något om innebandy galan först sara har gett mig bilderna hon tog under den kvällen!! så ni får faktiskt vänta med det.
har idag slappat runt lite har inte mått så bra under dagen, stack till sofie vid ett och träffade julia , ida och frida där också vi gjorde klart dansen tills idrotten på onsdag, alla ska visa upp ett eget program -- stykepass, svikthopp eller vanlig dans och då menar jag inte bugg. haha ;)
gick hem och då gjorde jag och farmor våfflor och sedan åt vi glass framför hellcats, grym serie btw. sedan kom mamma och pappa hem med godis från jamjam till mig och gabriel och sedan satt vi oss och kollade på taken!
mina föräldrar har varit i sundsvall idag, mamma och syster på ikea och pappa på något möte! så farmor var hos oss!
men nu ska jag kolla klart på taken, pussss

ett kort inlägg.

  2011-04-02 / 15:45:52 / text. / 0 KOMMENTARER
blir ingen bild på outfiten för fick inte till någon bra, och nu har Lina kommit så nu ska vi fixa till det sista sen hämtar felicia upp oss. hörs inatt när jag kommer hem, pusssss.

Pictures from yesterday.

  2011-04-02 / 14:13:06 / bilder. / 4 KOMMENTARER
bilder från donken!






Bilder från musik direkt.




orkar inte lägga upp flera bilder, det tog så lång tid idag.
before my damnation "de två sista bilderna" vann två gånger igår, hur grymt..
kan ju bara säga att kvällen var jävligt lyckad och musik direkt in my heart, helt otroligt. dom som inte var där missade verkligen något, iallafall om man satt vid lugnviksraden, helt insane!
nu har jag städat klart rummet och ska börja göra mig i ordning nu, Lina kommer snart och vid fem blir vi upplockad av Felicia och då bär det av till Angelica, där vi hänger innan vi drar vidare på innebandy galan.
tar inte med mig kameran, blir så klumpigt. men ni kan ju få se vad jag ska ha på mig ändå, om jag hinner ta en bild.
pusssssssssss

I min värld finns inte du och har aldrig funnits.

  2011-04-02 / 00:16:54 / text. / 0 KOMMENTARER
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt kassa bloggning för dagen, men efter skolan drog jag typ direkt på staden med mina brudar och sedan har jag varit på musik direkt och allt. mer om det kommer imorgon.
Har inte så mycket att blogga om just nu känner jag, och det här inlägget var endå ett kasst ett så ni behöver verkligen inte läsa det. även fast jag tror att de som börjaat att läsa det, läser klart.
-jag hatar falska människor!
och tyvärr finns det fullt av dom i Östersund.
Tur att jag endast har dom bästa i mitt liv iallafall. otroligt glad över dom vänner jag har och sedan har vi dom jag ogillar starkt för saker dom gjort mot mina vänner eller mig. men whatever! kände bara för att jag var tvungen att skriva det, för jag tycker att man borde vara ärlig,helt seriöst det blir inte bättre av att försöka dölja saker och sen ljuga om det. tro mig då är sannignen den bästa utvägen! =)
men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen lägga mig med ett happyface efter en lyckad kväll.BILDER KOMMER DET MASSOR AV IMORGON! SÅ FÖRSVINN INGENSTANS!
pussssss