I min värld finns inte du och har aldrig funnits.

  2011-04-02 / 00:16:54 / text. /
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt kassa bloggning för dagen, men efter skolan drog jag typ direkt på staden med mina brudar och sedan har jag varit på musik direkt och allt. mer om det kommer imorgon.
Har inte så mycket att blogga om just nu känner jag, och det här inlägget var endå ett kasst ett så ni behöver verkligen inte läsa det. även fast jag tror att de som börjaat att läsa det, läser klart.
-jag hatar falska människor!
och tyvärr finns det fullt av dom i Östersund.
Tur att jag endast har dom bästa i mitt liv iallafall. otroligt glad över dom vänner jag har och sedan har vi dom jag ogillar starkt för saker dom gjort mot mina vänner eller mig. men whatever! kände bara för att jag var tvungen att skriva det, för jag tycker att man borde vara ärlig,helt seriöst det blir inte bättre av att försöka dölja saker och sen ljuga om det. tro mig då är sannignen den bästa utvägen! =)
men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen lägga mig med ett happyface efter en lyckad kväll.BILDER KOMMER DET MASSOR AV IMORGON! SÅ FÖRSVINN INGENSTANS!
pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious