innebandygalan!

  2011-04-05 / 21:56:10 / bilder. /




fanns typ inga mer tillåtna bilder att se.(bilder tagna av sara)
Började med att Lina kom till mig vid två halv tre och då fixade vi till oss sedan kom Felicia och hämtade upp oss och då drog vi till Angelica fixade oss och hade skoj, tog lite bilder och annat. sedan kom det någon random kille som Angelica kände och hämtade oss, tyvärr blev jag och Ida lämnad i Angelicas lägenhet för vi fick inte plats i bilen men de kom och hämtade oss efter de slappt av de andra. Kom till galan var först där och sedan började det ramla in folk, delades ut priser och sedan vart det middag, helt okej middag ärligt men kladdkakan var godare!
efter maten så började alla dansa och annat, det var så otroligt jävla roligt, blev lite dramatiskt i vissa stunder men fyfan vilken kväll säger jag bara, dansade med lite olika personer, dock bara de snyggaste.
Det var en så otroligt jävla underbar kväll, önska jag kunde få göra det om igen, längtar redan tills nästa år då innebandyn börjar igen och galan är som slutspurt! underbara sport!
Sedan åkte jag hem med Felicia och höll på att dö för att jag kunde inte gå utan klackskorna, kändes som att jag hade blåmärken under fötterna, nu finns det inte så mycket mer att säga!
HELT UNDERBAR KVÄLL MED MINA UNDERBARA TJEJER.
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious