Livet var mycket lättare när man var liten.

  2011-04-03 / 22:51:37 / Allmänt. /

-tycker den här bilden är så söt på ida och corona. så var tvungen att lägga ut den.
tänkte att jag inte skulle berätta något om innebandy galan först sara har gett mig bilderna hon tog under den kvällen!! så ni får faktiskt vänta med det.
har idag slappat runt lite har inte mått så bra under dagen, stack till sofie vid ett och träffade julia , ida och frida där också vi gjorde klart dansen tills idrotten på onsdag, alla ska visa upp ett eget program -- stykepass, svikthopp eller vanlig dans och då menar jag inte bugg. haha ;)
gick hem och då gjorde jag och farmor våfflor och sedan åt vi glass framför hellcats, grym serie btw. sedan kom mamma och pappa hem med godis från jamjam till mig och gabriel och sedan satt vi oss och kollade på taken!
mina föräldrar har varit i sundsvall idag, mamma och syster på ikea och pappa på något möte! så farmor var hos oss!
men nu ska jag kolla klart på taken, pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious