Home sweet home?

  2011-08-07 / 00:37:10 / Allmänt. /
- fast stämmer detta, jag vet inte det jag. jag trivs borta, inte för att jag inte trivs hemma tro mig inte fel nu det gör jag verkligen! men jag älskar att sova borta , tycker det är skönt att slippa allt och inte ha något ansvar riktigt. Och att sova hos min mormor och morfar var/är bland det bästa som finns, ville jämt göra det när jag var yngre, tyckte att det var en av de bästa sakerna, men nu när jag blivit äldre sover jag inte där längre. Det var nog över 5 år sen sist jag gjorde det, men gud vad mysigt det var.
Låg uppe och kollade på film med mormor till halv två-två och sedan låg jag med datorn hur länge som helst.
och ikväll tog jag mig ett bad också innan min familj började närma sig östersund. men nu ligger jag hemma i min säng, helt slut och vet inte varför. ska kolla på någon film på fyran och sedan får vi se, lär ju somna men bloggar nog något mer.
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious