I'm back!

  2011-08-25 / 21:55:11 / text. /

förlåt folket men kände att jag behövde en bloggpaus, hade en massa som hände och sedan kände jag inte att jag hade så mkt att berätta , men sen så såg jag min kommentar från mina fina vän jonna och då kom jag på att det kanske var dags igen, så here we go again. har precis kommit hem från träning, sträckte mig i tisdags så fick inte träna igår och nu sitter jag med kinestejp över ena benet, nästa ben blir tejpat på lördag. najs. har innebandy hela helgen så kommer vara ganska upptagen men ska försöka blogga så mkt så möjlgt.
nu väntar duschen. har lite att visa efter.pussss


millan

åh kinestejp! hihi, funkar den? <3

2011-08-26 @ 11:05:32
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious