Sometimes we have to be apart from the people we love.

  2011-08-12 / 22:30:03 / Allmänt. /

jag saknar dig min älskade vän.♥
nu: varm choklad framför csi XL !!
blir nog mitt sista inlägg för ikväll, inget långt ett heller, imorgon kommer ja inte blogga först jag kommer hem, men då har jag nog ett par nya bilder istället.pussss


Angelica

Jag älskar dig hur mycket som helst. Men snart drar bandyn igång på riktigt och då kommer vi ses ofta och inte bara på träningarna!!! Saknar dig!! <3333

2011-08-15 @ 23:42:29
URL: http://aangeliqa.blogg.se/
Anonym

Jag älskar dig hur mycket som helst. Men snart drar bandyn igång på riktigt och då kommer vi ses ofta och inte bara på träningarna!!! Saknar dig!! <3333

2011-08-15 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious