tonight I'll be all alone.

  2011-08-15 / 23:16:21 / Allmänt. /



har haft en jätte mysig och trevlig kväll med sofie, sanctum är en av de bästa filmerna jag sett, efter I am number four. som jag kan se tusen gånger om. känns som att det bara är med sofie som jag hittar bra filmer med, har varit så några gånger nu! den är dock lite skrämmande, jag är lite mesig men jag är emot vatten just nu, haha usch. efter det blev det dear john,  också en av de bättre filmerna, såg även den med sofie för första gången. hehe.
men nu har hon iaf dragit hem, imorgon blir det efter min träning tjejkväll i lit! ja ni hörde rätt , Josefine ska besöka bondlandet och vara i lit en hel natt. kommer bli as najs. kommer försvinna från civilisationen ett bra tag!!
men nu blir det ncis med mamsen.
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious