försöker blogga mer! 16:18

  2011-12-31 / 16:18:12 / bilder. / 0 KOMMENTARER
var och spelade nyårsbandy nu på morgonen, riktigt roligt var det som vanligt, och barnen vann tillslut!
Ikväll så blir det till att först åka till ås med pernilla sedan dra sig emot stan för att träffa min älsklings jonna, kommer spendera mestadels av kvällen med henne som det ser ut just nu! Ska försöka ta så mycket bilder som möjligt men det är inget jag lovar! puss

04:20

  2011-12-31 / 04:20:53 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Dessa sömnlösa nätter, jag blir snart tokig på mig själv ska upp om fem timmar för att åka på nyårs bandy! Kommer nog somna med klubben som stöd för huvudet! Fick ännu en super kväll när både Luleå och Sverige vann sina matcher, man måste bara älska ishockey!
Imorgon blev det tyvärr ändrade planer men dessa kommer ändå bli helt grymma! Ni får veta hur min nyår kommer se ut imorgon för nu börjar mina ögon slockna! Puss


19:06

  2011-12-30 / 19:04:25 / bilder. / 0 KOMMENTARER
saknar sommaren och värmen.

15:20

  2011-12-30 / 15:20:19 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
ni ville se , så här får ni se! detta är jag utan smink, och ja det finns dagar då jag går omkring utan även om det är väldigt sällan! Idag mår jag inte så bra, så har inga planer på att gå ut, när jag äntligen vaknade imorse märkte jag att jag inte kan stödja på min högra fot, har så förjävligt ont i den.. Som tur är så kommer jag vara sysselsatt idag, först luleå-djurgården och sedan JVM!
men nu ska jag göra mig i ordning man vet ju aldrig om vi får något besök. puss

23:17

  2011-12-29 / 23:15:54 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
sitter och har väldig värk i kroppen efter dagens första träning efter uppehåll, men sjukt kul var det. kung sport.
resten av kvällen spenderas i soffan med en massa varm choklad , te och sista delen av paradisasken!
slänger sedan på en bra film och somnar in till den! puss

17:08

  2011-12-29 / 17:08:40 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
imorgon kommer min pingla hem.
ja då drog man lipen då mobilen beslöt sig för att gå och dö, den avslutade med minuters lång vibration och sedan la den av! så ni behöver inte försöka få tag på mig just nu för det kommer ni inte göra, isf får det bli via facebook, twitter eller bloggen. nu måste jag göra mig i ordning för träning. hörs efter puss

02:33

  2011-12-29 / 02:33:43 / bilder. / 0 KOMMENTARER
vilken super kväll det har varit med både luleå vinst och sverige vinst. Ligger nu i sängen och kollar på hannah montana, vet inte varför men serien är så jävla bra. disney channel in my heart. Nu blir det till att sova. godnatt allihopa imorgon ska jag sova bort hela dagen!

23:45

  2011-12-28 / 23:45:21 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

för dålig bloggare jag!
Hade rolig dag på staden och träffade massvis med folk, trevligt. Kom hem vid middag och då satte jag och pappa igång att spela wordfued på engelska, sedan somnade vi och sov i timmar, vaknade åt plättar och nu sitter jag ny duschad framför JVM, och hejar in sverige. brevid mig finns det ett stort glas fejk cola , paradis ask och ostkrokar! Imorgon vankas det innebandy träning! äntligen.
puss

12:26

  2011-12-28 / 12:27:05 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
gör mig i ordning för att åka in på staden och träffa rikard! hörs hej

02:56

  2011-12-28 / 02:56:51 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Kom precis hem efter en fin kväll med chrille, vi såg på we are marshall och annat på tv, och bara pratade ut om allt vi gått igenom om sen sists vi träffades. vilket var hyffsat mycket!
Kommer hem då har min lillebror tagit fram fika till mig och väntat uppe, så då fikade vi och spelade lite spel och nu så sitter jag här med min fluffiga nya filt och håller på att somna. Imorgon ska jag på staden igen, tror dock inte jag ska köpa något men man vet aldrig! Skriver imorgon, pusss

Fa La La - 20:24

  2011-12-27 / 20:24:56 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
drar och kollar på film med min vän chrille. Det var ett tag sen vi träffades så vi har lite catching up!
kameran är laddad och med, får se om det blir några bilder dock. pusss

14:47

  2011-12-27 / 14:47:25 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
kassa bilder, men lovade att lägga in vad jag hade köpt igår. Så dessa sköningar följde med hem och får pryda min garderob.
Idag har jag inte gjort särskillt mycket och har inga speciella planer på något heller. Känner av en ny förkylning och ont i halsen så tänkte försöka städa ihop på mitt rum och sedan hjälpa mamma och pappa i tvättstugan och ta in min cykel till värme. Tänkte att den kanske inte ska stå ute hela vintern!
puss

19:20

  2011-12-26 / 19:20:13 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hemma ifrån staden med lite nya kläder, och nu har jag hamnat hos mormor och morfar, ska säga hejdå till mina kusiner, de stannade en extra dag och åker imorgon istället! Annars så vet jag inte vad jag ska göra ikväll, det återstår och se!
Puss


13:12

  2011-12-26 / 13:12:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Snabbt inlägg, mitt internet hemma är förtillfället ur funktion pga Dagmar stormen som var inatt, var riktigt mysigt tyckte jag!
Nu far jag in på staden och träffar min ex klasskompis Frida, underbart!
Hörs hej!


22:06

  2011-12-25 / 22:06:16 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER
Har inte bloggat något idag så tänkte att jag kunde slänga in en fint inlägg nu på kvällen.
Jag har spenderat min dag med ida, för hon åker på tisdag och hade planer på måndag så det här var enda tillfället hon kunde träffa mig, vi skrattade ihjäl oss åt ensam hemma och åt clementiner och annat gott. Sedan drog jag mig bort emot mormor och morfar där det bjöds på mat och efterrätt. Imorgon åker mina kusiner hem så då ska vi till backen och åka! Kommer bli jätte mysigt, minns inte senaste gången jag åkte madrass och annat.
Nu kryper jag ner i min nya gosiga filt och kollar på film med mamma och pappa! puss

00:06

  2011-12-25 / 00:06:14 / bilder. / 1 KOMMENTARER
hemma från en trevlig kväll med fina presenter, var inte medveten om att vi skulle vara oseriösa på bilderna men det vart ju fint ändå! Resten av kvällen ska jag spendera med mina föräldrar uppe och fika, sedan ska jag kolla på smurfarna! grym film.
puss

All I Want For Christmas . 12:02

  2011-12-24 / 12:02:43 / dagens outfit. / 0 KOMMENTARER



nu är jag fixad och klar för dagen! Snart beger vi oss till mormor och morfar och stor firar!
Hoppas ni allihopa får en fin och underbar jul, pusss

10:49

  2011-12-24 / 10:49:44 / bilder. / 0 KOMMENTARER
min broder väckte mig klockan 05.40 imorse och sa att vi skulle skynda oss att öppna julklapparna innan julkalender, jag blev irriterad fast glad för att han är ju så oförstårligt söt! Sedan var det bara att somna om lättare för honom än för mig. Men fick riktigt bra och behövliga morgonspresenter. Nu återstår bara att byta om och slå in det sista, lyssna på en massa julmusik och sedan dra mig emot mormor och morfar!

00:32

  2011-12-24 / 00:32:06 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Slår på en rekommenderad film och kryper ner i sängen, lillebror bredvid och ser! Ni får sova gott för det kommer jag!
Puss


23:03

  2011-12-23 / 23:03:24 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Fick med mig dessa snyggingar hem ifrån ida, önskat mig dom så himla länge, och velat köpa dom och så köper min finaste vän dessa. Vet inte när jag kommer bära dom, men just nu står dom så fint och lyser upp rummet!
Har druckit en massa glögg och ätit en massa julgodis mm. , en bra kväll såhär dagen före jul!
Nu väntar min broder på att jag ska komma upp och bygga pepparkakshus. så det får resten av kvällen bestå av! puss

18:19

  2011-12-23 / 18:19:31 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Dagens middag består av överkokade nudlar och ett glas fejk dricka gjord av soda stream maskinen! Snart bär det av emot Ida för julklappsbyte, undrar va jag får i år?
Vad har ni alla gjort under denna stressiga dan före doppardan ?
Puss


09;37

  2011-12-23 / 09:37:16 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Stressigt inför jul, som är imorgon! Måste in och handla de sista julklapparna, hejdå barnbidraget!


nytt. 18:49

  2011-12-22 / 18:48:24 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER
fick med mig en efterlängtad jacka idag från stan, monki 250:-

18:31

  2011-12-22 / 18:31:26 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Några fina bilder sen jag och frida var på staden idag. Var riktigt mysigt och tror jag har listat ut en julklapp också som jag kommer få, och den kommer göra mig super nöjd. lovelife!
Snart kommer mina kusiner och då ska vi till mormor och morfar och fika med dom, älskar när julen närmar sig och släkten samlas. Så underbart!
puss

Life is what you make it. 12:13

  2011-12-22 / 12:13:40 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER

klar för dagen, ska nu in på staden och träffa frida och sedan köpa klart julklappen till lillebror.
Har med mig min kamera så idag blir det photos. puss

sikta emot stjärnorna.

  2011-12-22 / 02:03:42 / musik♥ / 3 KOMMENTARER
den här är för min vän thomas. du är så grym!
puss

00:55

  2011-12-22 / 00:55:27 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
tror nog att detta stämmer väldigt bra ja. håll er till innebandy brudar så blir det inga problem!

ligger och funderar på om jag ska sätta igång någon film eller kolla på oth, sån himla beslutsångest jag har över små grejer. helt sjukt. Var iaf väldigt mysigt att få träffa mitt födelsedagsbarn idag och prata om hur det är i England och allt annat, så jobbigt att hon bor där och kommer hem så sällan! Men man får ta vara på den tiden man får! Nu är det dax att lägga sig ned. Imorgon ser det ut som att jag ska på staden med min vän frida!

put my love on top - 19:16

  2011-12-21 / 19:16:36 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Snart kommer min moster hem, äntligen! som jag längtat efter henne!
tyvärr är min kamera urladdad så kommer inte kunna ta med den ikväll, men ska försöka bli bättre på att ha nya bilder till bloggen! Skriver mer när jag kommer hem. puss

todays. 13:04

  2011-12-21 / 13:05:01 / dagens outfit. / 4 KOMMENTARER


detta går jag omkring i idag, ska snart dra mig ut på en promenad med mina små älsklingar och träffa ida sedan ska vi fixa en design till en fin tjej! Hörs senare!

Lov dag 1- 10:49

  2011-12-21 / 10:50:01 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Bra start på lovet, mamma väckte mig och sa åt mig att gå in till hennes rum och lägga mig där bredvid mina varma gosiga hundar, med tanke på att jag är hemma själv trodde hon att jag skulle vilja det, så rätt hon kan ha ibland!
Idag kommer min moster hem ifrån England gud vad jag har saknat henne!!
Puss


00:57

  2011-12-21 / 00:58:01 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
lägger mig med te och en massa halstabletter och tittar på några avsnitt av one tree hill..
puss

call your girlfriend - 23:22

  2011-12-20 / 23:22:35 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
vet att jag är väldigt efter, men gud vad imponerad av dessa tjejer! helt sjukt.

21:11

  2011-12-20 / 21:11:09 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
Vaknade upp med en förfärlig halsont i morse och plus det har jag blivit förkyld igen, trots det drog jag mig till skolan med mitt dåliga humör för att träffa mina klasskompisar en sista gång innan nyår!
Nu har jag sovit i typ fem timmar och tar en stund för mig själv att umgås med mina fader vi kollar på filmen rock star, har sett den förut. Det är en musik film som är grymt bra enligt mig. så dom som är hemma kan slå på 9an och kolla på denna!
pusss

18:07

  2011-12-19 / 18:07:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Drar mig snart emot sporthallen för lagmys (julavslutning) , och sedan DM match på det, kommer dock inte vara med och spela för har drabbats av halsont. Men tar lite bilder så skriver jag när jag kommer hem!
Puss

08:13

  2011-12-19 / 08:14:03 / dagens outfit. / 0 KOMMENTARER


sista riktiga skoldagen på skolan idag, och den kommer först och främst bestå av matteprov, känner mig absolut inte ett dugg säker på detta ämne så vi får bara hoppas på det bästa! Efter skolan idag ska jag gå på staden med Ernad och handla julklapp till en i laget! Nu måste jag börja dra mig ut, så jag inte missar bussen!
pusss

23:17

  2011-12-18 / 23:17:50 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
med detta inlägg säger jag godnatt, för nu ska jag kolla på det nya avsnittet av gossip girl!

21:53

  2011-12-18 / 21:53:53 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
fjärde advent, och jag har ju som ni redan vet varit i sporthallen och sedan pluggat, det har min söndag bestått av. Imorgon kommer det bli en hyffsat stressig dag, när jag först ska på skolan och sedan köka julklapp till en tjej i laget och skriva rim till den presenten/kvinnan! Sedan DM match i sporthallen och före det julmys med super jib! Här får ni en bild på mitt nya linne som jag fick som julklapp ifrån bik bok, sjukt snyggt till nyår!
puss

19:47

  2011-12-18 / 19:47:24 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Sitter hemma hos mormor och morfar och pluggar matte inför morgondagens prov, matchen idag gick inte så bra, 3-11 slutade matchen men Gud vad vi har utvecklats mycket sen senast vi mötte dessa serieledarna Gävle, då vi inte fick in ett enda mål!
Nu måste jag fortsätta plugga, om jag ska hinna lära mig tills imorgon!
Puss


Tävling hos Tinkerbella.

  2011-12-18 / 10:38:24 / Allmänt. / 4 KOMMENTARER
Jag är med och tävlar på http://tinkerbella.blogg.se/ om att vinna dessa sköningar från http://www.skonamig.se/ !
Va med du med, genom att klicka på tinkerbellas blogg i detta inlägg! pusss

00:20

  2011-12-18 / 00:20:42 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
lägger mig ned i sängen och tittar på one tree hill samtidigt som jag laddar inför morgondagens match mot gävle, den kommer bli mycket tyngre än den som var idag, men inte ger vi upp hoppet för det! Super jib.
Ikväll tog jag mig själv över vägen och hälsade på min mormor och morfar och fick go fika, blev ingen trip till Ås men det var nog lika bra det, då lär jag ju inte kommit hem först vid fyra.
puss

18:59

  2011-12-17 / 18:59:32 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
tre härliga poäng landade hos oss i jemtland idag, super jib!!
stannade kvar på sporthallen och såg på jibs herrar som även dom tog hem tre poäng. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kan bli så att jag åker bort till Ås, men kanske stannar hemma och har myskväll också. Vi får se, måste ju ladda om inför morgondagens match mot serieledarna!
puss

10:14

  2011-12-17 / 10:14:58 / bilder. / 2 KOMMENTARER
nu så är Josefine vaken och super taggad inför dagens match mot IBK Alba, sporthallen 12.30 då smäller det. 
Bara att packa ihop vännerna och dra er dit!
lovar att blogga bättre idag när jag kommer hem, ha en fin lördag! puss

00:50

  2011-12-17 / 00:50:19 / Allmänt. / 3 KOMMENTARER
bild tagen ifrån innebandyz!!
kändes skönt att vara ute och gå och få tänka igenom allt, så nu är jag super peppad inför morgondagens match, jib kommer ta tre härliga poäng och så är det lördag så livet kan ju inte bli bättre än såhär. Nu ska jag ta det lugnt och hoppas på att jag kan få mitt nattsbesök!
puss

22:19

  2011-12-16 / 22:19:06 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
mår inte så prima just nu, så jag har ingen lust att blogga.
jag är så glad att jag har så fina vänner just nu, ni vet vilka ni är så behöver inte nämna något namn!
Tack för att ni är så himla underbara hela tiden, och tack för att ni sprider glädje i mitt liv, jag älskar er!
nu går jag ut och tar en promenad. kanske bloggar när jag kommer in!
puss

16:51

  2011-12-16 / 16:51:29 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Lunchade med Ida idag på eastern,(döda mig inte för bilden älskling!)
Sedan har jag gjort praktik för sista gången på bik bok, fick med mig en liten julklapp också, kan visa er den sen, för nu måste jag äta!
Puss


00:27

  2011-12-16 / 00:27:19 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER

Tre härliga bilder från en fredagskväll i december förra året, då jag umgicks med mina tre närmsta vänner! Gud vad jag saknar våra kvällar tillsammans dom var nästintill oslagbara!
Har haft ännu en grym träning, shit vad glad jag blir när man känner att man utvecklas mer och mer, fint det!
Imorgon klockan 08:00 har jag utvecklingssamtal med min mentor och efter det ska jag jobba på bik bok för sista gången före jul, sedan får vi se vart jag söker nästa praktik plats!
Nu väntar sängen, imorgon är det fredag! Puss


17:45

  2011-12-15 / 17:45:41 / bilder. / 1 KOMMENTARER
min vän ernad har sagt länge nu att mitt huvud är jävligt litet och så jävla litet är det faktiskt inte.
Har idag stått ute och väntat på en buss i fyrtio minuter för ingen buss kom, hatar stadsbussarna för tillfället, kom hem frös så mycket så fick värma ristofflorna och rispåsar och lägga på mig, slutade med att jag somnade i soffan i ungefär två timmar men det var bara bra, för nu är jag aspepp på träning! Har dubbel möte i helgen och då jävlar ska vi ta dom!
Alla som har rekomenderat den nya svenska filmen "jag saknar dig" så tänker jag vända det emot er, jag fick se den idag på skolan, och jag har nog inte sett en sådan sjuk och konstig film på länge, den var sorlig i två minuter och sedan var resten av filmen bara goja. alltså välj inte den filmen i första tag!
Nu måste jag byta om, sporthallen väntar!
puss

09:41

  2011-12-15 / 09:42:07 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
Beyonce - countdown.

23:59

  2011-12-14 / 23:59:21 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Hemma från en riktigt bra träning, och nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt, sängen är uppbäddad och väntar på att jag ska lägga mig i den och sova, upp imorgon och iväg på en kort lektion innan jag ska iväg på träning igen, viktig träning imorgon med tanke på att vi har dubbel möte i helgen!! kom igen nu jib!
tycker det är jätte roligt att ni vågar fråga mig om allt möjligt i bloggresponse, fortsätt med det!
puss

You think that you know me, 18:29

  2011-12-14 / 18:30:01 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Har sovit enda sen jag kom hem från skolan, testade på att spela CS idag, gick ju suveränt!! fast inte, trodde jag skulle äga men det gjorde jag verkligen inte, stackars dig thomas!
Dagen har varit väldigt rolig, trots att jag inte har gjort ett dugg under en hel dag, men ibland får man ha sådana dagar, vi gör för mesta dels klart det vi inte har hunnit gjort färdigt än, så de kan se hur vi ligger till innan jul!
Men nu måste jag ruscha, ska käka bulldeg innan träningen, undra hur jag kommer må sen.
Hörs när jag anländer i lägenheten i lugnvik! puss

10:27

  2011-12-14 / 10:27:27 / bilder. / 0 KOMMENTARER

00:16

  2011-12-14 / 00:16:55 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
hittade denna låt på min vän idas blogg (http://idasjodins.blogg.se/) har undrat länge vem det är som gjort denna låt och nu vet jag, så här får ni train- Shake Up Christmas!
puss godnatt

23:57

  2011-12-13 / 23:58:00 / bilder. / 1 KOMMENTARER
Hemma nu efter lärar-lucia tåg på skolan, hel dag med jonna och lucia fika hos mormor (tradition.)
Har haft en grymt rolig dag med Jonna, vi käkade en hel del och såg film tog även en lång powenap och åt ännu mer! Tack för dagen min vän!
Sitter just nu vid CSI och funderar, och det kommer jag nog göra hela natten!
men nu måste jag fika! puss

13 december, lucia!

  2011-12-13 / 08:17:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Påväg emot skolan, undra ifall man kommer fira lucia något på skolan idag, det återstår och se!
Hörs när jag kommer hem!


23:56

  2011-12-12 / 23:56:36 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Imorgon ska jag umgås med denna pingla, har inte träffat henne på hur länge som helst, så det ska bli super!
Kommer ha med mig kameran också, så lite bilder ska vi väll hinna ta!
Min träning blev inställd ikväll men som tur var räddade min förra tränare mig i nöden, min vän Carro (hans dotter) ringde mig och sa att jag skulle komma på division tre herrarnas träning istället, och självklart gjorde jag det!
Men nu sitter jag i soffan och kollar på The Mentalist, sjukt bra!

Snabb bloggar - 10:53

  2011-12-12 / 10:53:56 / Allmänt. / 2 KOMMENTARER
sitter och har matte nu, seg som attan, kan det bero på läraren?
Fick mig en jobbig natt när mina vänner bombade twitter och jag fick meddelande för varje inlägg de gjorde, trodde jag skulle kasta ut mobil helvetet ur fönstret, men som att jag skulle överleva då.
Nu måste jag fortsätta med matten, skriver när jag kommer hem!
Efter lunchen vankas det dans på idrotten, will I die- yes I will.

tog inga bilder, bus-josefine.. 23:05

  2011-12-11 / 23:05:28 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Kom precis hem ifrån korpen fotbollen, ades lag förlora ganska jävla stort, men någon ska ju göra det också.
Och nu sitter jag med en tekopp i handen och chillar, är så sjukt trött så lär väll snart gå ner och lägga mig. Men först blir det till att vänta in criminal minds!
hörs hej!

Söndag, 20:35

  2011-12-11 / 20:36:02 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Söndagen blir bara trevligare, drar snart med min vän Henke på korpen fotboll och kollar när Adrian spelar!! Ska försöka ta några kassa bilder med mobil kameran!
Hörs när jag kommer hem!


18:19

  2011-12-11 / 18:19:15 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
sverige vann innebandy vm och luleå vann emot frölunda. bättre söndag.

blogresponse.

  2011-12-11 / 17:30:23 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
→ 

detta är något ni kan hålla koll på nu, ifall ni vill fråga mig en fråga som inte har med inlägget att göra så är det bara att fråga på-på min blogresponse. Där kommer jag besvara frågorna så fort jag får chansen, inga frågor är för dumma det ni vill veta kommer jag svara på!

(kommer fortsätta att fixa med bloggen nu, och få in alla widgets som ska in och allt, så ni får ha förseende om bloggen ser lite konstig ut, det är endast tillfälligt!)

15:52

  2011-12-11 / 15:52:17 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Har suttit i ungefär tre timmar nu och försökt fixat med designen får inte riktigt till det men super ida ska hjälpa mig. har tur att jag har en sådan bra vän jag.
Senare ikväll vankas det hamburgare hos familjen wahlström/sjödin, men först innebandy på tv!!
puss

11:59

  2011-12-11 / 11:59:59 / bilder. / 1 KOMMENTARER
Nu har jag vaknat till liv efter en sen kväll, redan tredje advent gud vad tiden går fort.
Idag är jag hundvakt så ska snart ta mina super hundar ut på en lite längre promenad det behöver dom!
Annars ska jag försöka få till designen idag och sedan fixa lite uppgifter till skolan, viktigt att dom blir klara nu!
puss

You can't hurry love, you just have to wait.

  2011-12-11 / 11:57:53 / bilder. / 0 KOMMENTARER
två bilder ifrån när jag och ida var kattvakt hos min syster i fredags, vi tar inte så mycket bilder längre men det ska man nog kunna ändra, mycket roligare att blogga med bilder!
puss

03:58

  2011-12-11 / 03:58:47 / text. / 2 KOMMENTARER
hemma från en härlig kväll, med massa snack, film och biltur. finns inte mer att säga har inga bilder att visa heller.
så detta är mitt godnatt inlägg, hörs hej!

20:23

  2011-12-10 / 20:23:31 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Nu drar jag mig emot ås till Henke och Adrian! Får se vad kvällen har att bjuda på!
Här får ni en söt bild på mig och min underbara farmor!
Puss


True Colors - Cyndi Lauper. 18:42

  2011-12-10 / 18:42:20 / musik♥ / 0 KOMMENTARER



Älskar när man måste fixa middag själv och min broder ska fixa ägg, så hör man hur han tappar ägg i golvet, kommer in i köket och där står han och garvar med två ägg knäckta. Men nu har han iaf påbörjat att fixa äggen, vet inte varför vi äter pyttipanna idag men tydligen så skulle vi det. Ingen lördags mat enligt mig. Men bra att det går snabbt och så förjävligt smakar det ju inte det är ju inte precis skolans recept.
Men nu är det tydligen kris i köket igen, så off me go.
puss

give me the biggest smile in the world. 16:55

  2011-12-10 / 16:55:07 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Lite wanties, super hett.
Blev lite problem för ida så jag har inte hunnit göra om bloggen något, men om det inte blir ikväll så blir det imorgon.
Som det ser ut just nu så kommer jag åka till Ås ikväll och träffa Henrik och Adrian, kommer bli kul!
hörs hej!

12:22

  2011-12-10 / 12:22:39 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER
Ligger i sängen brevid ida, ska snart fixa oss för dagen antar jag, kan ju inte ligga här hela dagen heller.
Ida ska hjälpa mig lite med min design idag, så håll utkik!!!
tråkigt inlägg men tänkte att man kanske ska uppdatera när man ändå har en blogg.
pusss

23:02

  2011-12-09 / 23:04:36 / musik♥ / 0 KOMMENTARER
världens bästa version.
tårarna har redan hunnit falla nerför kinden(ja jag är överkänslig), har kunnat acceptera att min robin inte vann, utan att Amanda vann, hon var ju trotsallt bäst ikväll. (IDA LÄS IKVÄLL)
nu ska jag umgås med min fina vän, sover hos min syster ikväll så kanske skriver mer ikväll eller imorgon.
puss

01:21

  2011-12-09 / 01:21:33 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Har äntligen hamnat i sängen efter en jobbig men rolig träning, gott kvällsfika och en skön dusch och nu avslutas kvällen med en massa tv-serier, så man kan somna!
Bloggar mer imorgon, puss


one day, 18:33

  2011-12-08 / 18:33:37 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Ida kom hem till mig efter skolan, vi bänkade oss nästa direkt vid denna film som vi väntat så länge på att se, den var faktiskt helt okej, inte överdrivet bra. Men rekomenderar den!!
Sitter nu och hemma för mig själv och dunkar musik, sista träningen för den här veckan och inga matcher till helgen. Så nu jävlar. hörs hej

Jag kan inte vänta längre!!!!

  2011-12-08 / 18:00:03 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Weheartit. 09:40

  2011-12-08 / 09:40:12 / bilder. / 0 KOMMENTARER
//weheartit.//
Sitter just nu på skolan efter en super stressig morgon så har man nu information och kommunikation, idag har vi äntligen fått igång våra bloggar som vi ska använda oss av nu och en lång tid framåt. Vad vi ska skriva om har jag inte en blekaste aning om, men det lär ju bli ganska roligt med tanke på att vi ska blogga och det är ju helt okej. chill uppgift.

Nu ska jag fortsätta att pyssla på min skolblogg, vi hörs när jag kommer hem. pusss

00.09

  2011-12-08 / 00:09:32 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

myser i soffan med te och mammas nybakade lussebullar. livet är ljusare på denna sida.
vi gjorde ett grymt jobb på f12 träningen och grymt kul var det också, sen så var det ju egen träning, gud vad grym denna sport är, vet inte vad jag skulle göra utan innebandy, vad fasen skulle man tvinga sig själv till att göra då?
nu ska jag kolla klart på the mentalist sedan gå och sova, har lektion imorgon, slutar vid tjugo i tolv då kanske man går och köper julklapp åt lillgrabben här hemma. pusss

Onsdag, 17:19

  2011-12-07 / 17:19:45 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

sitter just nu och lyssnar på musik och förbereder lite övningar tills några i mitt lag ska ner och hålla i en träning för f12 tjejerna, ska bli roligt. Idag började Oc på tv igen, det är verkligen världens bästa serie, så nu lär man ju vara upptagen varje dag efter skolan, kuligt liv.. nu blir det till att byta om kommer hem vid 22.30 typ, hörs hej!

följer med mamma på fika hos morfar, 11:26

  2011-12-07 / 11:26:51 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Tisdag, 20:49

  2011-12-06 / 20:50:04 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Nu ska jag lira fifa 12 med min lillebror. hörs hej

Jag älskar dig!

  2011-12-06 / 20:23:35 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER


kortis, 17:44

  2011-12-06 / 17:44:11 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
sitter i soffan och kollar på innebandy vm, sverige - usa just nu leder sverige med 15-0 inför sista perioden. för de som var intresserade, ikväll blir det chill kväll, ska städa lite, duscha och annat, men whatever. nu ska jag kolla klart.
hörs hej!

→ ida sjödin ←

  2011-12-06 / 09:30:09 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Nu tycker jag att alla besöker min fina vän Idas nya blogg → http://idasjodins.blogg.se/

drar mig emot skolan, 08:23

  2011-12-06 / 08:23:56 / musik♥ / 0 KOMMENTARER


"I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late
I'm already torn
"

00:30

  2011-12-06 / 00:30:38 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Ligger i sängen och myser, how i met your mother slutade nyss så nu ska jag antagligen sova så jag orkar upp imorgon, även fast jag endast har en lektion! Köpte klart en julklapp av fem idag, stolt! Och ja Ida det var din'
Godnatt allihopa!


måndag, 18:24

  2011-12-05 / 18:24:58 / musik♥ / 2 KOMMENTARER


Ulrik Munther - Boys Don't cry. skönare röst, finare kille.
gör mig i ordning för att dra mig emot innebandy träningen, tröttare tjej alltså. ett plus i kanten är ju inte att jag fryser ihjäl också. hörs hej!

Måndag, 08:18

  2011-12-05 / 08:18:55 / Allmänt. / 1 KOMMENTARER

Redo för skolan! Hörs när jag kommer hem!


01:20

  2011-12-05 / 01:20:55 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kollade precis klart på gossip girl och är nu hungrig som ett as, men orkar inte gå uppför trappen så då plockar jag istället fram naturgodis och äter det som kvällsfika, godnatt!


söndag, 22:54

  2011-12-04 / 22:55:07 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER
Varför i helvete ska folk behöva må såhär..hjärta till den här killen alltså♥
kollar på beck, och kommer nog inte kunna sova inatt men det är lugnt för då har jag gossip girl och one tree hill att kolla på. Jag känner mig väldigt känslosam idag, vet inte varför kan vara pga veckan som kommer. hatveckan! puss

Söndag, 20:54

  2011-12-04 / 20:54:33 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Det är mörkt ute och söndag, jag gillar söndagar samtidigt som jag hatar dom!
Älskar dom för att det är enda dagen man kan ta igen sig och bara vara! Hatar dom för att skolan är dagen efter vilket betyder tidig morgon och alldeles för lite sömn!
Men nu ska jag gosa ner mig i soffan bredvid corona och varm choklad direkt ur kapsel maskinen!
Puss


söndag, 19:15

  2011-12-04 / 19:15:51 / bilder. / 0 KOMMENTARER
Åkte iväg med Idas familj på skidskytte idag, första gången jag varit med om det och det var roligare än vad jag trodde, mysigt gratis godis som satte sig fint i magen och fick avsluta dagen med att se Ulrik Munther sjunga i sport tältet.
som alla kanske förstått så tog vi jibare sex poäng igår, tre härliga poäng för oss damer, det behövde vi!
nu väntar duschen, pusss


lördag, 07.32

  2011-12-03 / 07:32:18 / musik♥ / 1 KOMMENTARER
helt underbart.♥
Sitter och är lite små nervös inför dagens möte emot Umeå City, men visst kommer vi komma hem med en trepoängare det är en självklarhet. Nu ska jag springa iväg till katta. hörs när jag kommer hem!
pusss

01:24

  2011-12-03 / 01:24:12 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Peppad som satan inför matchen i Umeå imorgon!! Nu jävlar tjejer kommer vi hem med en tre poängare!!
Satt ikväll och kolla på idol med Ida såhär halv mysigt slutade med att jag satt på toa och grät för att Moa åkte ut, älskade Moa! Pappa är nu uppe och fixar med min innebandy klubba medans jag ligger i sängen och tar det lugnt! Uppstigning klockan 06:30 imorgon, är nog dax att sova!
Hörs när jag kommer hem imorgon!
Puss


Torsdag, 22:44

  2011-12-01 / 22:44:30 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Kommit hem från en härlig träning, efter när vi skulle gått ner i omklädningsrummet hänger det hjärtan på väggarna ett till varje spelare i laget och två arga kakor + saft! Vi skulle få bort alla tankar om hur vi ligger till och att vi måste ta tre poäng snabbt, genom att skriva ner positiva om varandra! Go tjejer ni är så fina!
Nu sitter jag och dricker en yoggi och myser med mamma och corona!
Puss


Drar på träning, 18:48

  2011-12-01 / 18:48:39 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hörs hej!


Torsdag, 16:49

  2011-12-01 / 16:49:47 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

Hade ingen riktig lektionnidag utan vi gick istället på utställningen om HIV, det är tydligen world aids day idag!
Efter skolan som slutade kvart över tio så drog jag med mina vänner på staden och sedan gick jag och åt lunch på via grande med mamma och pappa! Kikade även på julklappar åt familj och vänner!
Nu sitter jag och ska öppna min första choklad kalendersbit, så hörs senare puss!


Tjuvarnas jul, 07:17

  2011-12-01 / 07:17:36 / Allmänt. / 0 KOMMENTARER

uppe med tuppen för att se första avsnittet av årets julkalender, jag hoppas för alla små barns skull att den är bra!!
blir en lektion på skolan idag, sen hem och slappa kanske göra klart någon skoluppgift.
höres, puss