00:55

  2011-12-22 / 00:55:27 / Allmänt. /
tror nog att detta stämmer väldigt bra ja. håll er till innebandy brudar så blir det inga problem!

ligger och funderar på om jag ska sätta igång någon film eller kolla på oth, sån himla beslutsångest jag har över små grejer. helt sjukt. Var iaf väldigt mysigt att få träffa mitt födelsedagsbarn idag och prata om hur det är i England och allt annat, så jobbigt att hon bor där och kommer hem så sällan! Men man får ta vara på den tiden man får! Nu är det dax att lägga sig ned. Imorgon ser det ut som att jag ska på staden med min vän frida!


Angelica

Jag kan inte svara på sms, har inge sms eller något det är enda skälet till att jag inte svarar. Klart jag vill lösa allt men vill inte skriva det offentligt. <3

2011-12-22 @ 11:40:20
URL: http://angelicahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious