13 februari.

  2011-02-13 / 22:35:42 / Allmänt. /


sitter och kollar på det sista timmen av wallander, vet inte hur många gånger jag sett dessa filmer.
jag och david brukade jämt titta på dom haha, så man kan ju typ alla utantill.
men jag gillar wallander, dom är bra. många föredrar beck men jag tycker wallander slår det,
det är inte lika läskigt haha. jag är ju ganska lättskrämd så.
den här söndagen visas iaf Wallander Kuriren den är helt okej inte en av de bästa men vädligt bra iaf!
tänkte fixa lite tills imorgon då det är alla hjärtansdag och sen städa rummet lite och sen hoppa i sängen och invänta slappdagen som blir imorgon. alla lär ju ha alla hjärtansdag tema imorgon, tycker att det är så mysigt med allt omkring den här "högtiden" eller vad man kallar det.
haha, jag är ju en liten lovebird jag! eller folk brukar säga så om mig iallafall.
men nu ska jag fixa i ordning saker och ting så jag kan komma i säng nån gång.
hörs imorgon allihopa, pusssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious