although we're not together. I'll remember you.

  2011-02-23 / 22:19:38 / Allmänt. /


nu har jag pluggat engelska , försöker få in glosorna vi haft i huvudet. men det kan jag ju glömma,
det är pinsamt hur kass jag är på att minnas dom!
tror jag ska göra mig lite te och sen gå ner och bädda ner mig i min säng och läsa eller så kanske jag ber min broder komma in och se på film med mig!
känner att jag behöver honom just nu, och han brukar ju jämt vilja umgås med mig när jag har tid!
måste bara berätta hur otroligt söt min lillebror var emot mig idag, jag smsade honom under min sista lektion och frågade vad han gjorde, det visade sig att han var på gården med sina vänner, då frågade jag om han hade lust att sticka till ok och köpa en twister till mig och sedan gå hem och lämna den i frysen så jag hade något att mumsa på när jag skulle se på oc efter skolan.
och den ängel gjorde det, han dissade sina kompisar för att jag skulle få min glass! åhh vad glad jag blev. hihi.
var bara tvungen att skriva det, nu skriver nisse sönder bäst att jag svarar innan han dampar på mig, hörs imorgon kära bloggläsare!
pusssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious