But I don't ever wanna leave you alone.

  2011-02-07 / 21:44:09 / bilder. /


sminkningen jag fick i lördags, väldigt fint enligt mig.
kom precis hem från innebandy träningen , gick väll sådär haha, skka iallafall ALDRIG mer äta kladdkaka innan träning, usch vad jag mådde illa haha.. sen var min brorsa med också, kul att jag + alla andra typ blev stor ägd av en 00:a , ja min bror är 10 bast.
läste även att blogg.se ska genomföra ett systemunderhåll så det kommer inte funka efter 00.00, förhoppningsvis har jag redan lagt mig och somnat då , har ju faktiskt nationellt prov i svenska delprov 1 imorgon.. ganska nervös för om man säger såhär läsförståelse är inte min starka sida, förstår inte så mycket av sånt.. men ska göra mitt bästa och hoppas på att jag iaf får ett g, men helst mvg haha =)
Nu blev duschen ledig så dags att hoppa i den och sen läsa på lite ord tills imorgon,
skriver senare om jag hinner innan klockan tolv, men det ska vi väll hinna med eller hur!!
tills dess, pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious