Cause I'm lost without you and i can't just doubt you.

  2011-02-15 / 20:43:44 / Allmänt. /


random bild.
nu är jag äntligen hemma från en matteplugg kväll hos mormor och morfar, har lärt in allt som jag ska kunna tills imorgon så det känns skönt och dom avslutade även kvällen med äppelkaka , yammiiiee.
nu ska man snart hoppa i duschen och försöka komma i säng iallafall innan elva så jag kan se på NCIS i sängen,
fast det lär ju inte hända men jag kan ju alltid hoppas..
imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på , har träning halv 9 så ska väll hitta på något före iaf!
kanske hänger med någon kompis, who knows?
allt jag vet är att jag har en jävla träningsvärk i hela kroppen sen afrikanska dansen och innebandy träningen, huvvaligen det känns verkligen! tror jag skulle  behöva lite massage någon frivillig?
känner att min blogg börjar bli lite tråkig just nu.. har inget att skriva om och har brist på fantasi i min torra hjärna.
HJÄLP MIG, VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM?

kommentera detta inlägg med tips nu!
pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious