det är inte lika solklart längre.

  2011-02-13 / 19:00:58 / Allmänt. /





en vacker bild på min lillebror.
har som sagt spenderat dagen i torvalla sporthall, tagit kort , kollat matcher och sovit på en bänk i min mammas knä tror jag har drabbats av feber, fryser och svettas samtidigt och känner mig så himla trött. men imorgon är det kärleksdag på skolan, ska bli grymt roligt. och vid klockan två ska jag besöka en doktor och titta lite saker.
har även kollat på one tree hill medans jag chattade med Inez , vi konstaterade att avsnittet började konstigt och att båda tror att lucas och peyton kommer dyka upp i något program framöver.
ska snart äta, sedan duscha och kolla på solsidan, det kan man ju inte missa.
hörs sen, pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious