det är knappast något fel på dig , det är fel i världen här idag.

  2011-02-24 / 21:43:10 / Allmänt. /


åhh snälla gud ge mig sommar fort!!
nu är jag hemma från träningen, ska strax hoppa in i duschen sen sätta mig med engelskan ett tag,
sedan ska jag försöka somna lite tidigare än vanligt, så jag är i tid imorgon.
imorse fick jag stressa hur jävla mycket som helst, ida knackar på dörren så fort jag kommit upp för trappan så jag fick snabb sminka mig sen fick hon kolla när jag snabbåt och sen stack vi iväg.
imorgon kommer hon inte ens till mig så då måste jag stressa mig själv haha. det är inte lika roligt.
nu väntar duschen, vi hörs imorgon och då är det fredag! 'äntligen!
puss och godnatt♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious