det finns ett end i friendship.

  2011-02-15 / 16:40:41 / Allmänt. /



två bilder på mig och min broder som vi  tog igår medans jag väntade på max,
hade skrivit ett inlägg men det publicerades inte för jag hade glömt rubrik. haha grym tjej!
hade iaf jätte mysigt med max igår och sen var det innebandy träning, grymmare.
på skolan igår fick vi se en film "sex på kartan" otroligt wierd men bra film!
sen hade vi även qiugong"stavning" , bild , något sex snack med nån från någon UNG grupp hade henne förra året också, vi fick lägga upp en sexakt med papper där det stod olika saker på och sen fick vi köra heta stolen, var ganska roligt .. iaf kubas stora ´fail!
sen hade vi afrikansk dans, haha så jävla roligt fast ganska jobbigt man rör ju på sig hela tiden! där kan man snacka om work out.
nu har jag precis ätit så ska snart dra mig till morfar för en pluggkväll i matte, morfar är typ den enda som kan få mig förstå matte så lycklig att jag har honom hihii :')
skriver senare, och återigen förlåt för att jag inte uppdatera igår.
pussssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious