down down down-

  2011-02-10 / 19:38:12 / text. /

hehe, jag heter josefine och jag äger sveriges tråkigaste blogg.
och jag har världens huvudvärk och ont i magen, mitt liv suger haha emocut.
nerå jag mår faktiskt bra om man tar bort huvudvärken och magvärken så är jag helt okej!
en helt normal tonåring. vet inte hur det blir om jag går på skolan imorgon eller inte, det får vi se hur jag mår imorgonbitti.
just nu håller jag på att plugga engelska glosor, går riktigt bra. fast nu tror jag att jag sätter på någon film och myser ner mig under täcket.
gjorde ju ännu ett nationellt prov i svenska idag och det kändes faktiskt bra, så vi får väll hoppas på det då. =)
shit vilken frysningsattack jag fick nurå,
shiiit hörde att det var hockey på tv:n , nu är jag sysselsatt för kvällen.
 haha hörs senare pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious