Du är vacker som du är, du måste vara som du var.

  2011-02-18 / 17:02:53 / Allmänt. /


sitter och lyssnar på veronica maggio - jag kommer, så jävla grym låt!
snart kommer mamma och pappa hem och gör mat efter det ska jag duscha och sånt, sedan drar jag på filmkväll med mina underbara flickor, ska väll inte vara ute så länge ikväll med tanke på att jag ska upp hur tidigt som helst imorgon men hehe.
ska försöka få med mig kameran och ta lite bilder om jag orkar, måste ju ha batteri tills imorgon också!
blev attackerad av joel och jonte på skolan idag, nerbrottad på golvet och sedan blev man prickig av svart och grön whiteboard penna, jag var ju dock inte den enda. ska visa hur frida såg ut sen hade jag tänkt. inte så vacker syn kan jag säga! har inte fått bort allt mitt än haha.
kommer vara super snygg ikväll !
men nu ska jag sysselsätta mig med spotify och mobilen , måste använda upp allt batteri så jag kan ladda mobilen inatt!
skriver mera sen, pussssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious