du får tro vad du vill men jag älskar dig.

  2011-02-28 / 23:14:29 / Allmänt. /

- det kanske är galet, men utan dig vore jag inget!
sitter med mamma i soffan och kollar på ncis, det är höjdpunkten på vardagskvällarna för mig!
så underbart grymt program, iloveit.
träningen idag gick sämst, var inte på bra humör och sen gick det inget bra heller så var bara irriterad,
dock fick laget mig på bättre humör det kan dom alltid få.
en till unge som har fått mig på bättre humör ikväll är david , så underbar kille alltså! guldros till dig min vän.
ska snart ta mig lite fika och mysa ner mig i soffan brevid corona, sen ska jag ner och sova.
imorgon ska jag vara med max, men vet inte vart. får höras mer imorgon om det och jag tänker nu avsluta detta inlägg!
pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious