2011-02-06 / 02:28:22 / Allmänt. /


Jag är inte sugen på att sova fast jag har inte orken att sitta uppe men jag har inte orken att resa mig upp plocka kläderna ur min skolåda och sedan bädda upp för att mysa ner mig, jag har bara inte orken att göra något just nu, känner mig slö. vill sova men vill inte sova i min säng , vill inte sova själv heller.. utan jag vet exakt vart jag vill sova, i maxs säng. usch vad mysigt att kunna ha hans armar runt mig inatt.. synd bara att han ligger i sjukbädden hemma och försöker bli frisk, undra om han gör framsteg. om han inte är frisk till veckan så skiter jag i skolan och åker och spenderar mina dagar med honom istället!
Jag fick nu helt plötsligt en kraftig coldattak.. shit måste hämta morgonrocken innan jag för fryser mig själv. det är så kallt inne på mitt rum,eller kanske är det sant som min broder säger att jag är ohet.
men det kan ju inte stämma eller?
hur kan en ung kvinna i sina bästa år vara ohet.. det är frågan det..
känner att det här inlägget kommer börja spåra vilken sekund som helst(kände för att göra ett promille tecken) så det är lika bra att jag avslutar detta med en .

PUNKT.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious