här står jag kvar för jag blir så dum av dig.

  2011-02-20 / 21:22:10 / Allmänt. /


har spenderat dagen i sporthallen och kollat på herrarnas match, den var så himla spännande har inte varit med om något liknande i en vanlig jemtlandsmatch, kände mig överdrivet insatt i den! dom förlorade i sudden , pga en så jäkla töntig matchstraff som jemtland drabbades av .. haha skrattar bara åt det. visst dom får skylla sig själv, men det var jäkligt töntigt , det var ju typ högst en minut kvar av matchen!?
aja, kom hem och åt och sen drog man till mormor och morfar och kollade på solsidan och en del av timeout,
så mysigt att vara hemma hos mormor och morfar så det finns inte, man får allt serverat och dom är så mysiga och åhh blir galen!
och nu ligger jag i sängen ska snart hoppa i duschen, sen sätter jag nog på nån film och ska försöka bli friskare tills imorgon så jag kan få träna. har innebandy språng, måste spela fort blir galen snart.
ska planera någon dag i veckan som jag kan träffa fredrik också!!! snabbt så ingen bokar upp honom!
vi hörs senare, pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious