Home is when i'm alone with you.

  2011-02-22 / 18:07:32 / Allmänt. /


har haft världens bästa dag på skolan idag, lekt runt på varje lektion ungefär,
på rasten efter lunch hade jag och tjejerna lekar med Kuba, han är så jävla rolig ibland när han inte vill strypa en!
vilket han oftast brukar vilja, hehee.
ikväll ska jag ha en alldeles egen pluggkväll, och då menar jag verkligen att jag ska plugga,
vi får se hur det kommer gå men om jag inte gör det ikväll och imorgon kommer jag inte kunna träna på torsdag och det är suicide för mig, ska ju vara med på innebandy match i helgen så måste peppa som f*n nu!
var med ida och julia efter skolan, vi tänkte plugga men vi såg på oc istället och sen satte vi oss och fikade i typ en timme om inte mer, mysigt!

har brist på bilder just nu, har ju inga på min bärbara för har flyttat över alla till den stationära, smart tjej!
så ni får nöja er med en gammal bild, hihi.
hörs sen pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious