I'm on my way to happiness.

  2011-02-22 / 23:01:44 / Allmänt. /
svar till kommentar:
-
Charlotte Agneryd om Att inte kunna förlåta är som att dricka gift och vänta på att den andre ska dö.
-Vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa igen! (: Ha en spännande vardag (:

-
åh tack så mycket , vad glad jag blir ! fortsätt gärna att läsa och kommentera, om du har tips på vad du vill att jag ska skriva om, så tipsa!



här sitter en stolt tjej på 15 bast som har spenderat kvällen med skolböcker i nyllet och pluggat gärnet!
nu har jag bestämt mig för att ta skolan på allvar, det är så jobbigt när man måste stressa med allt.
snart börjar ncis , så dags att ta mig något att fika innan mamma blir ännu tjatigare och sen mysa ner mig brevid belte och mysa tills klockan tolv då jag antagligen precis lagt mig i sängen och somnar några minuter därefter.
juste!! luleå vann ikväll emot timrå med 4-2 , äntligen !
skriver imorgon efter skolan, pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious