It's just like yesterday.

  2011-02-05 / 15:06:13 / Allmänt. /


kom hem från staden nu, fick med mig en tunika , två halsband , ett armband och min efterlängtade kenza ring gaaaaahhhhh.
Ni hörde ju talas om min och fridas morgongäst joel, han har erövrat mitt rum, han ligger fortfarande i min skolåda och sover för fullt. vågar jag ens väcka honom?
det är tveksamt..
Ikväll blir det fotogrej, riktigt roligt. ni vet bilden jag visade förut när jag har varit i västerås inte, titta 
http://josefinewahlstrom.webblogg.se/2010/december/dag-16-min-dag-dag-17-mitt-favoritminne.html 
, vi ska iallafall göra en sådan här rolig fotogrej igen, den här gången är ida med, kommer bli extra roligt. min vackra lady.
Nu tänker jag springa ner för trappan in till mitt rum och hoppa in i hönshuset, och skaka om joel!
dags för han att vakna nu!
skriver kanske innan jag åker och visar min outfit, annars hörs vi senare.
pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious