Jag är fortfarande vid liv men jag andas knappt.

  2011-02-17 / 21:11:54 / text. /


vilken awesome dag jag har haft, började med att jag blev väckt vid halv fem och klev då upp och fixade mig för att sedan sätta sig i bilen med min pappa och åka ner till sundsvall för uttagningen av innebandy NIU,
kom dit körde olika teknik övningar, sedan match ! det var blandat killar och tjejer och det var så jävla roligt,
dock lite pinsamt först , alla var typ tysta för varandra men sedan började man prata och skratta med folket.
vi åt lunch på någon skola och efter hade vi "snack" om innebandy niu i aulan , haha jag somnade till en stund och vaknade av att jag tappade mina papper på golvet så julia började skratta.
sedan skulle vi upp och köra jojo-test i haga hallen men då tappade vi bort bussen, eller bussen tappade bort oss så alla fick trycka in sig i ledarnas bilar för att bli uppkörda till hallen vilket gjorde att vi inte hann med det testet, inte grät vi för det, ingen av oss skulle orka det ändå haha.
sedan spelade vi ännnu mer match sen satt man sig i bilen och for tillbaka till härliga östersund med en flamsig pappa i bilen gjorde det bilturen guldvärd!
och nu sitter jag här i sängen ska snart hoppa in i duschen sen plugga tills engelskan imorgon,
ska försöka få mamma att massera mig för jag förtjänar det efter min träning idag! sjuuukt.
så glad över alla som peppade mig och sa att jag skulle åka, om jag inte åkt hade jag ångrat mig.
nu väntar duschen, pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious