"jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag."

  2011-02-15 / 22:55:24 / musik♥ /


jag saknar dig min underbara!
nu har jag duschat så nu sitter jag här uppe i soffan med mamma och tittar på Ghost Whisper, antar att vi ska göra te snart så vi kan mysa ner oss i soffan och kolla på ncis sen, skiter i att lägga mig, mycket mysigare att sitta uppe i soffan med mamma!
känner att jag måste gå ut och fota någon dag nu, men har ingen lust att göra det själv, tror jag drar med mig ida och gör det istället, mycket roligare att vara två!
nu måste jag skynda mig att göra te har frysit hela dagen idag, så känner att jag måste dricka något varmt nu efter min super varma dusch. ska även ta och titta igenom matten en extra gång bara så jag är helt säker!

http://www.youtube.com/embed/Wtg5cTQ1WTs

gå in och lyssna på en sån jävla grym låt!

pussssssssss



frida

jag saknar dig mest!! vi ses nästa vecka :') pussss<3

2011-02-16 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious