keep my head up and i know i'll be fine.

  2011-02-13 / 08:42:46 / Allmänt. /


loodis bild.
men kände att jag var tvungen att lysa upp inlägget med en cambild, hehe.¨
vaknade vid sju imorse för då var alla i hemmet uppe och studsa runt för min broder har innebandy idag,
och det förklarar även varför jag är uppe den här tiden , ska snart springa iväg till mi hermana och åka iväg till torvalla och kolla in en match, sedan drar jag mig hem igen. för lite söndagsfix.
när jag vaknade och kollade mobilen imorse hade jag 88 meddelanden från en och samma person,
snacka om att ha lite att göra victor..
skriver mer senare, tar med mig kameran men vet inte om det kommer några bilder.
pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious