LET ME BE THE ONE I WANNA BE.

  2011-02-25 / 23:47:23 / Allmänt. /


sket i duschen ikväll, kliver upp extra tidigt imorgon istället och duschar.
ligger just nu och dunkar musik och peppar tills imorgon, känner mig lite små hungrig men orkar inte gå upp.
äter imorgon eller om jag vaknar inatt istället, ligger så skönt i sängen just nu!
tror att jag ska ta och stänga av datorn snart, imorgon blir det match,sen tror jag att jag ska träffa fredrik iaf och sen blir det sleepover hos julia! ska bli så himla roligt, så länge sen vi hittade på något sånt där tillsammans nu!
självklart kommer jag dra med mig kameran och ta så mycket bilder som jag kan!
men mer om det imorgon, är ju länge tills imorgon eller ja länge tills eftermiddagen imorgon.
Nä jag måste gå upp och äta något litet, vi hörs imorgon istället när jag kan skriva på fullmage!
pussssssss



Amanda

Fin bild :)<3

2011-02-26 @ 11:11:43
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious